1 Aralık 2008 Pazartesi

Uykusuz haftasonu

Bu haftasonumuz Cumartesi yukardaki komşunun bize çaya gelişi ile şenlendi. 4 yaşında çok yakışıklı bir oğlu var ama müthiş yaramaz, bizim İdoş'la kudurdular. Oyuncak rafı yerlere boşaldı, bir ayağı duvarda diğer ayağı kanapede ordan oraya sallandı. Neyse gittiler saat 16.30'da zorrrla İdoş'u uyuttum, 1 saat sonra kalktı. Akşam Deida izindeydi, gece tam 5 kez kalktı, Allah'tan konuşmadı, su içip uyudu ama benim uyku gitti tabii. Pazar babayı kaldırdık, Potuk-İdil-baba-ben yürüyüşcük - yarım saat- yaptık, eve geldik Deida dönmüştü, kahvaltı, yemek alışverişi, Mickey ve Lady ile Sokak Köpeği cd'leri, sonra İdoş'u uyuttum, son hızla duş alıp kuaföre gittim. 1,5 saat sıra bekledim, eve geldiğimde saat 16.30 felandı. Ertesi gün has arkadaşlarım Ece ve Nilgün bize geleceğinden börek yaptım, Deida patates salatası yaptı, akşam yemek için köfte yaptım, Deida ile İdoş'un dolabını ayıkladık, küçülenleri ayırdık. Akşam da yorgunluktan sızdım. Dün has arkadaşlarım geldi, sohbet muhabbet, Nilgün'ün saçını boyadı Ece, dedikodular, İdil'le oynamalar, Nilgün gene bir yığın kıyafet ve oyuncak vileda, elektrik süpürgesi, bebek puseti, fırça vs getirmiş, onlarla oynadık. Sabah İdil hanım Potuk'un tasmasından kendi tutup Potuk'u gezdirmek istediği ve arabasına oturmak istemediği için biz yürüyüşe gitmedik, yaklaşık 15 dakika avaz avaz ağladı, sonra Balamory ile susmuştu, öğlen uyudu, 1 saat sonra kalkıp kontrol etti, 1 saat daha uyudu. Kızlar giderken bizde çarşıya yürüyüşe gittik. Bayramda Yumurtalık'a gideceğimizden ve anneannede ilk defa bizimle geleceğinden babaanneye hediye aldı, eve geldik dayıcı bizi alıp iftara kendi evlerine götürdü, gece geldik ve uyuduk. Fakat iftarda yediğimiz tavuk beni mahvetti, gece 02.00'den 05.30'a kadar uyuyamadım, İkea'nın kataloğunu hatmettim, sabahta Semoş'un saat çalmasın mı! Servis şoförü kapı ziline bastı da uyandık, hemen Potuk'u tuvalete çıkardım, fırladım ve servisi yakaladım ama çoooooooooookkkkkkk uykusuzum....

Hiç yorum yok: