1 Aralık 2008 Pazartesi

Bir moral bozukluğu daha

Dün akşam sana Deida'n sordu, "idil kulakların nerde?", sen elinle kulağını tuttun. Gene Deida'n sordu "idil sen kaç yaşındasın?" sen "ba" deyip elinle 1 işareti yaptın. Saçını göstermeyi öğrenmişsin. Peki ben o sırada nerdeydim?
Çalışıyordum, hiç istemeden de olsa...

Masadaki siparişler, yetişmesi gereken ihracatlar, ödemelerinin takip edilmesi ve hatırlatılması gereken müşteriler, faktoring ödemeleri, işlenen dosyalar, hazırlanan cari hesap raporları.... İşe yarıyor mu? Değil!!! Benim için değil...

6 yıl bekledikten, başarısız bir tüp bebek tedavisinden, 400 iğneden, 12 milyar borçtan sonra 38 yaşında anne olabilmeyi bunu için mi becermişim!!!

Sana ağzını burnunu ben öğretemedikten sonra, bu sabahki gibi seni Deida'na teslim edip ağlarken evden ayrıldıktan sonra ne işe yarasın ki..

Hiç yorum yok: