1 Aralık 2008 Pazartesi

İdil'den haberler 2

Aşkım, sen bu haftasonu çoştun!!!

Cumartesi teyzemizin günüydü, hep beraber gittik. Halamız -doğuma 15 gün var-, Seda Teyzemiz, Nihan anneanne, Saadet Teyzemiz gelmişti. Biz minibüsle Maltepe'ye geldik, has arkadaşım 1 Nilgün'ün kızı Nilsu'ya senin prensesli (besee) perdenden sipariş verdik, senin odanın duvarına pembe prensesli (besee) bordür aldık. Ordan teyzene giderken yolda pusetinde SIZDIN! Orda ne hoşlardansa 1 saate yakın uyudun, sonra misafirler gelmeden uyandın, teyzene şirinlikler yaptın, teyzenin muhabbet kuşu Minik için çıldırdın, biraz baby tv seyrettin, sonra akşam eniştemiz bizi eve bıraktı, sen yolda arabada sızdın, yatağa yattın saat 18.10'da!!! Allahım dedim, bu şimdi sabah 4'te fırlar ayağa. Deida o gece izinliydi, sen 3-4 kez kalktın, geri uyudun, sabah 06.00'da enerjik olarak uyandın. Halbuki gece dayın 17 gün sonra Antalya'dan koşa koşa geldi seni görmeye ama uyanmadın. Biraz seninle oynadık, sonra saat 07.00'de babayı kaldırdık, Potuk-sen-ben-baba yürüyüş yaptık, simit alıp eve geldik, deida'da geldi, hep beraber kahvaltı yaptık, sen gene dişlerinden çok işhatsızsın. Kahvaltıdan sonra uyudun, uyandın alışverişe gittik, ordan balkonumuza şemsiye almaya bauhause'a gittik. Sana ordan birde fosforlu prenses (besee) çıkartması alıp odanın duvarına yapıştırdık. Sonra anneanne ve deida ile beraber babaanneye gittik. Tabii gene yadırgadın, kimseye gitmedin, uyumadın, yemek yemedin, ağladın, eve gitmek istedin. Akşam yemeği yedik ve hemen kalktık. Eve gelirken uyudun ve kalkmadın gene sabaha kadar. Ertesi gün annemin komşusu ve babaannenle halan bize geleceği için biz sen uyuduktan sonra börek yaptık, kek yaptık, kabaklı havuçlu salata yaptık. Sabah 07.00'de kalktık, Potuk'u yürüyüşe çıkardık, sen gene çubuk kraker istedin, ben gene vermedim, sen gene ağladın. Eve geldik kahvaltı etmedin, ama hep benim kucağımda bir oturdun bir indin.. Seni uyuttuktan sonra ben poğaça hamuru yoğurdum ve banyo yaptım, çıktım poğaçaları daha yoğururken uyandın, teyzen geldi. Dün doğum günüydü, tebrikleştik. sonra komşu teyzeler geldi. Muzaffer anneannen - 85 yaşında çok tatlı bir hanımdır-, onun kızı Jale abla , yeğeni bilmem kim teyze - pek asil bir hanım-, ayrıca Muzaffer Teyze'nin yardımcısı Lizi (ZİZİ). Onlardan beş dakika sonra babaannen ve halan da geldi. Sen Zizi ile pek mutlu oldun, ona odanı ve oyuncaklarını gösterdin, bizde Deida ile rahat rahat servis yaptık, yemek yedik. Komşu teyzeler bizim ordan ev alan başka bir anneannenin komşusuna oturmaya gittiler. Eniştemiz ve Doğuş abin geldi, çay içtik. O sırada dayın geldi özlemine dayanamamış. Sen ona türlü çeşit maskaralık yaptın, dans ettin, kıyafetlerini gösterdin, telefonla Gencay abini ve Zehra yengeni arattın, "abiii", "nananyy" diye konuştun da konuştun. Dayın "hadi gidip amin yapalım" dedi, gidip seccadenin önüne yattın, sonraki namaz vaktinde dayın sana "git seccadeyi ser ben geliyorum" dedi ve sen gidip seccadeyi yere koydun!! Akşam halanlar yemeğe kalmadan gittiler, Doğuş abin sınavlara girecek ders çalışması gerekiyormuş. Dayın kaldı, o uyurken biz seninle Potuk'u yürüyüşe çıkardık. Sonra abin de geldi yemeğe, sonra balkonda otururken dayının tesbihini aldın içeri kaçtın. Dayın sana "kızım tesbihimi getir" dedi, sen çıktın, dayın "ulan bunu da getirirse, artık bu kızdan korkmak lazım" dedi, sen hemen tesbihi ve bir bebeğinin kazağını -niyeyse- getirdin!!!

Aşkım sen nasıl bir şeysin???? Bu arada balon etek ve askılı bluzlar ve yazlık elbiselerle çok güzel oluyorsun!!!

Hiç yorum yok: