1 Aralık 2008 Pazartesi

Birbirine hasret bir anne-kızız biz

Bu yazıda aşkıma...

Bir tanem, meleğim.. Dün akşam işten geldim, hiç içeri girmeden seni ve Deida'yı alıp Potuk'u tuvalate çıkardım. Biraz yürüdük eve geldik, şarkılarla 2 köfte yedin. Bu aralar azı dişlerin çıkıyor, o kadar iştahsızsın ki! Sonra oynadık, baban ulu kurtlar vadisini seyretti, sana meyve yedirdim, kitaplarına baktık. Saat 21.30'da klasik olarak yaptığımız gece rutini ile önce altını değiştirdim, bu arada baban geldi seni öptü, kokladı, ısırdı. Sonra pijamanı giydik, gittik anneanneyi öptük, babanı öptük, Deida'yı öptük. Potuk'a bye bye dedik. İçeri odaya girerken "bye bye Mickey, İdil uyuyayacak, sende uyu tamam mı? Anneyi üzmeyin" dedik. Sen bu arada el salladın. seni öptüm, "iyi geceler bebeğim" dedim. Üstünü örttüm, ayıcığını eline verdim, dönenceyi çevirdim, yanındaki sandalyeye oturdum, sana mama verdim, dönencenin müziği bitince Pamuk Prenses masalını anlattım. Masal bitene kadar uyudun. Ama ondan sonra yarım saatte bir kalktın, kucak istedin, seni kollarımda salladım, geri yatırdım ama ben ne zamanki yatmaya odaya geldim işte o zaman susturamadım. Resmen yakama yapıştın seni yatağa yatırmayayım kollarımda tutayım diye. Baban salona kaçtı, seni tekrar uyuttum, yatırdım. Babana gel yat içeri dedim, geldi, sen gene başladın ağlamaya. Sonunda seni yatağa aramıza yatırdım, gözlerin uykulu güldün. Yanakların pempe pembe, kokun mis. Benim koynuma girdin, rahat yat diye biraz dalınca seni yatakta ortamıza yatırdım, hemen ağladın, gene koynuma girdin. Nefeslerimiz birbirimizin üstünde uyudun. Ama ben sen kolumda ve üstümde yaarken, Potuk ayaklarımda yatarken, senin yataktan düşebileceğin, boğulabileceğin korkusu ile uyuyamayacaktım. İyice daldın ve seni geri kendi yatağına yatırdım. Sabah babanın saati çalınca uyandın, altına değiştirip ayakkabılarını giydirdim. Benim peşimde dolandın. Deida'ya gitmedin, ağladın. Evden çıkarken iyice ağladın. Ben çok üzüldüm. Seninle resmen birbirimize hasretiz bebeğim. 40 yaşında zorla anne oldum ve çalışmak zorundayım. Ne berbat durum !!!!
Seni tarifsiz seviyorum meleğim.

Hiç yorum yok: