1 Aralık 2008 Pazartesi

İlk sözcüklerimiz

Aşkım artık bazı şeyleri söyleyebiliyor.

Çiçek - çiçe
Ağaç - aaç
aç - aç (kapı, arabasının emniyet kemerleri, ışıklar vs)
anneanne - anaaanee (sinirli tonda)
deida - deda - bakıcı ablaya
teyze - teyzz
dayı - day
kel bebekler - nana
ayıcık- acıcı
uykum var - nana (deida ona gürcücü ninni öğretmiş nana diye)
ryan - nayn (sallanan zürafa - oyuncağın ingilizce ismi)
Balıklar nasıl yüzüyor (hıs hıs hıs - eller selamlar gibi sallanıyor)
yılan nasıl ses çıkarıyor - sısssss (gülerek)
Senin adın ne - Adeee (İdil) (sinirli tonda)
Kaç yaşındasın - Bah (bir)
Ih ıh ıh (Geri kalan herşey)

Bu arada sesli olarak öpmeyi de öğrendi, aynı benim gibi öptükten sonra "muah" diye ses çıkarıyor. Tabii sadece KISITLI sayıda öpüyor zilli...

Haftasonu işyerinden kızlar ve ablamla Pendik pazarına gittik. Kendimi kaybettim 90 YTL harcadım. Kuzuma şahane tokalar aldım.

Ablamla eve geldik, eniştemde geldi, çay içip simit peynir yedik. Onlar gittikten sonra deida-ben-anneanne-kuzu yürüyüşe çıktık. İLK KEZ arabasını dışarı doğru sürebildim ses çıkartmadan, daha önce bas bas bağırarak ağlıyordu.
Pazar baba evdeydi, gidip deida'yi izin yaptığı yerden aldık, geldik kahvaltı yaptık. Uyuduk, kalktık alışverişe gittik, geldik, uyuduk, akşam balık yedik, sonra yatmadan dondurma yedik ama İdil gene pek iştahsız, dişlerden. Arka azı dişinin biri çıktı, diğeri de bugün yarın geliyor.

Hiç yorum yok: