1 Aralık 2008 Pazartesi

Haftasonumuz nasıl geçti

Cuma akşamından yürüyüşle başladı ama babamız Potuk'a mama almak için işe arabayla gidince daha yürüyüşün başında "otomatiğe basın" telefonuyla biz İdil'le koşarak eve döndük. Anneanne ve Dieda arkadan geldiler, yemek-banyo-uyku vs. Biz sabah 07.30'da kalktık, Potuk'u ve İdil'i alıp yürüyüş yaptık. Geldik kahvaltı ettik, sonra doktora gittik prevenar aşı yaptıralım diye fakat doktor tatildeymiş, diğer uyuz doktor "benim hastam değil" diye aşıyı yapmadı! Sinir olduk ama eve döndük, teyzemiz çaya geldi, İdil öğlen 2 saat uyudu, kalktı, oynadık video çektik, teyzemiz gitti, biz sonra su savaşı yaptık balkonda. Kovalarla oynadık, birbirimizi ıslattık. İdil çok eğlendi, videoya çektik. Sonra kurulanıp çarşıya gittik. Vitrinlerde takılara baktık, ayakkabılara baktık, eve geldik, yemek yedik, İdil uyuduktan sonra Al Pacino'nun 88 dakika diye filmini seyrettik, güzeldi, en azından aksiyon vardı. Pazar sabah gene 07.30'da kalktık, İdil hanım ve Potuk paşasını yürüyüşe götürdük, eve gelip kahvaltı hazırladık, babayı kaldırdık. Arabamız bozuldu, alışveriş için minibüsle markete gittik, alışverişi yapıp taksiyle eve döndük, yolda hanım sultan uyudu, ancak kapıya gelince uyandı, 1 saat uyumadı, beni sandalye tepesinde ağaç etti. Sonra uyudu 1.5 saat sonra kalktı, evde oynadık, babamız 2 kez uyudu, sonra Formula 1 seyretti, biz bu arada oyuncaklarla oynadık, balkondan kedileri seyrettik, akşam yemekten sonra yürüdük, eve gelip banyo yapıp kuzuyu uyuttuk. O uyuduktan sonra "No country for old man"i seyrettik. Tuhaf herifler bu Coen biraderler, film öyle bir yerde bitti ki tam "ne kestin koç ne yedin hiç". Hatta bir an tereddüt ettim filmin sonunu kaydetmediler mi korsancılar diye ama film öyle bitiyor sanırım. Şimdi bekle 5 gün daha ki "İdi" -kendine öyle diyor- ile vakit geçirebil.