1 Aralık 2008 Pazartesi

Sosyal hayata özlem

Bu yazı kuzuma...

Bak kuzum, aşkım, bir tanem.. SEN ÇOK OLUYORSUN ARTIK!
İki gecedir ABBA müzikleriyle yapılan Mama Mia filmini seyretmek arzusuyla yanıp tutuşmama, dahası dün akşam Uğur Yücel'in "Canım Ailem" isimli bir dizisi başlamasına ve benim onu seyretmek istememe rağmen bana bunları yaptırmadın.

Akşam eve gittiğimde dayın ve Zeya gelmişti, yemek yedik, kahve-sohbet derken sen klasik olarak film izlemek istedin, bende sana Cindrella cd'sini koydum, fakat biz daha yemekteyken başlayan laptop'u kurcalama çabaların en sonunda cd'yi yuvasında çıkarmakla sonuçlanınca sana ellememen gerektiğini 2 gündür anlatmama rağmen ısrarla laptop'u karıştırdığın için film izleyemeyeceğini anlattım, ağladın.
Sonra hadi gel oyuncaklarınla oynayalım dedim, birlikte çay takımınla çay içtik, bowlin setiyle oynadık, oyuncak tabaktan yemek yedik vs. Dayınlar gittikten sonra seni yatırmak istedim, uykunda vardı. Her zamanki gibi altını değiştik, pijamalarını giydik, evdekileri öptük, iyi geceler dedik, yatağa yattık, dönence açıldı, müzik bitti, mama içtin, ayağa kalkıp su istedin. Geceleri su vermiyorum sana birkaç gündür yoksa yatak göl oluyor, çünkü az içip durmuyorsun 300 ml biberonu bir seferde içiyorsun.
Bu arada masal anlattım, sırtını döndün, 5 dk falan uyur numarası yaptın. Ben durumu bildiğimden yanında oturmaya devam ettim. Sonra kalkıp "kucana" dedin ve tam 8 kz yataktan kucağa geldin,geri yatağa yattın. Kollarım ve belim ağrıdı, artık 16 kg civarındasın çünkü. Her seferinde yat kuzum başka kucak yok dedikçe ağladın, bu sefer "dandini" ninni istedin, onları da söyledim.Baktım uyumakta zorlanıyorsun, yanıma alıp beraber bizim yatakta yattık.Bu sefer yatakta b.k böceği gibi kıvrınıp durdun, geri yatağına koydum, ağladın, kızdım sana bağırdım, gene "kucana" istedin, almadım, sırtımı dönüp yattım. Biraz ağlayıp kendini yatağa attın, baban bir ara gelip yorganı alıp salona kaçmıştı, o ara Potuk'ta gelip yatağa çıkmak için odaya gelince geri uyanıp ağlamaya kaldığın yerden devam ettin, gene almadım. Potuk dışarı kaçtı ve sen ısabaha kadar bir daha uyanmadın.
Uyuman tam 1.5 saat sürdü, bunun 1 saati ağladın.

Sen ne zaman kendi kendine yatıp uyuyacaksın ya da en azından masal dinlerken uykuya dalacaksın???

Annelik sabır işiymiş, bir kez daha anladım...

Hiç yorum yok: