1 Aralık 2008 Pazartesi

İdil kışlık sarayına taşında

Pazar günü itibarıyle İdil Hanım anneannesinin evine yani kışlık sarayına taşındı.

Cumartesi toplandık, pazar 3 parti araba ile taşındık, 5-6 saatte bavulları yerleştirdik, baba uyudu, kalkıp alışverişe gittik, döndük Deida Potuk'u tuvalete çıkardı, yemek yedik, banyo, İdil'i uyuttum ama hanım kız yerini yadırgadı ve tam 8 kez kalktı, 4.kalkışında baba kaçtı salona yattı. En sonunda yanıma yatırdım İdoş'u, öteki tarafa da hem yastık hem Potuk'u yatırdım ama Potuk sersemi kalkıp benim ayak ucuma geçmiş ve İdil şapşalı da yastıkların üstünde döne döne aşağı düşmüş
Uykumdan "kütt" sesiyle fırladım, Allah'tan bizim kız popo üstü düşmüş, saçlar gözünün önünde "düş" diyor. Güler misin ağlar mısın?
"Tabii düşersin ya, yerinde yatmazsan" dedim
"natağa" - yatağa dedi
Yatağa yatırdım ve sızdı, tabii bu arada saat 05.45'ti ve bizim 06.00'da kalkmamız gerektiğinden berbat bir gün ve gece geçirdim. Daha saat 09.30, günü nasıl tamamlarım onu düşünüyorum.
Bu arada bizim evdeki DVD player burdaki tv'lere uymadığından yaklaşık 1 saat Deida'ya bilgisayarda nasıl seyretmeleri gerektiğini anlattım ama beceremediler. İdil halen Barbie Adalar Prensesi cd'sindeki fili -Tika- sayıklıyor

Şimdilerde kendisi bir papağan gibi ne söylediysek onu kayıt edip sonradan önümüze çıkarıp bizi şok ediyor.

Paçuci - Palyaço (İçinde minik minik toplar olan bir yüzü palyaço yüzü şeklinde top)
ben bu topun palyaçonun gözlerine iki adet minik topu yerleştirmeye çalışırken "hadi hadi" ve "bir tanesini taktım, bir tane daha kaldı" dedim bir kere ve şimdi her topu aldığında "hadi hadi", "bi tana, bi tana" daha diyor. Kitapta hep gösterdiğim aydedeyi babaannenin evinde görünce kendiliğinden tanıdı, geçenlerde de odasındaki halıda yıldız şeklini tanıyarak "nildiz"- yıldız diye bana gösterdi.
Renklerden kitaptan çıkan "mor"u "pimbi"-pembeyi biliyor. Şu sıralar sadece teletubbies'teki "tipsi"-dipsy'yi beğeniyor, ordaki naughty nunu karakteri- böyle süpürge gibi birşey, gözleri oynuyor, "nunu" diyor ve hemen elini ağzına getirip benim yaptığım gibi süpürgenin sesi çıkarıyor.
Ordaki güneş bebeği halen seviyor ve "gü"-güneş diyor.
Ama en favorimiz Ariel! Sadece kitabı var, bir de odasındaki stickerlarda var ama illede "aiyel", "enini"-elini tutmak istiyor, telefonda yalandan Ariel'le konuşurken yanıma gelip "anne konuş" diyor, o da Ariel'le konuşmak istiyor.
Barbie'yi de seviyoruz ama o "Bese Baabi" , üstelik arkadaşları Saci ve Tika'yı daha çok seviyor Barbie'dense ama Ariel başka.
Bende durmadım tabii ve Ariel vcd'si aldım. Az kaldı kızım bekle, gelecek Aiyel bizim eve...

Hiç yorum yok: