1 Aralık 2008 Pazartesi

Anne dediiiiii

Hohoyttt!!!
İdil cumartesi ilk kez ANLAŞILIR biçimde ANNE dedi!!!!!
İçimin yağları eridi!!! Öldüm ben artık! Hayat artık tamamen değişti benim için.
Daha önce nnnee diyordu ama anlaşılır biçimde anne demesi geçen hafta sonu oldu. Zaten bababa ve dede diyordu.

Ayrıca hep geri geri emekleyen bizim kız yaklaşık 10 gündür en nihayet normal şekilde emeklemeye başladı.
Anneanne kızımızın doğum gününe kadar bizde kalmaya geldi haftasonu. Çok mutluyuz.

Bugünde internetten sipariş verdiğim 1 yaş günü özel aksesuar paketi geldi.
İçinde
happy birthday banner'i
1 yaş günü özel mum
1 folyo happy birthday balon
karışık renkli 10 tane balon
Ayıcıklı masa örtüsü
Ayıcıklı tabaklar
Ayıcıklı bardaklar
Ayıcıklı davetiyeler
Konfeti
Kızımıza uyduruktan happy birthday yazılı taç
renkli plastik çatal-bıçak
var.

Çok heyecanlıyız ailecek. Eee, ne de olsa aşkımızın ilk yaş günü. Herşey çok güzel olsun istiyoruz. Videoya çekeceğiz ve böylece hep hatırlayabileceğiz o günü.

Menümüz :
Kat kat pasta (deida tsira yapacak)
Kabaklı kisch loren
kıymalı börek
sosili şevket paşa böreği
tuzlu kek
amerikan salata

Kızımızın kostümü teyzemizin diktiği kemik rengi üzerine portakal rengi-bordo-yeşil çiçekli jile-portakal rengi body ve külotlu çorak,kemik rengi ayakkabı.

Deida Tsira kendine kıyafet aldı. Ayrıca kızıma Disney masalları kitabı aldı hediye olarak. Onu okuduk beraber. Başta ilgilendi, resimlere baktım "aaaa" dedik, sonra sayfaları kendimiz çevirmeye çalıştık. Eğlendik yani.

Cumartesi çarşıya gittik hep beraber. Bizim sultan çift taraflı arabasında kurum kurum kuruldu.
Pazar tabii babamız 2 posta güzellik uykusu uyuması gerektiğinden evden çıkamadık. Bizi gezdir dedim babamızda alın burası salon, burası mutfak diye bizi gezdirdi sağolsun...

Pazartesi anneanneyi doktora götürdük kontrole. Bizde deida ile vitrinlere baktık. Anneanne ve teyze ile eve geldik. Poğaça yedik-çay içtik. En sevdiğimiz mutfak olan Çin mutfağından en favori yemeğimiz acılı-ekşili çorba yaptık. Kızım yedi vallahi. Annem bayıldı, Semih sevdi. Pazar günü gene yapmak için istek aldım.

Bugünde işe geldim ama sabah kızım uyuduğu için göremediğimden şimde böyle bir burnumun direği sızlıyorki anlatamam...

Hiç yorum yok: