1 Aralık 2008 Pazartesi

İlk 3 adım

Hohoyyyttt!!!!

İdil dün gece 3 yardımsız ve desteksiz adım attı!!!!!

Büyük olayın nasıl gerçekleştiğini anlatmadan önce, hatunun nasıl yürüme olayında yol kat ettiğini de anlatmak gerek.

Bu zilli, asla ve asla yürümek istememektedir. Zaten emekleyerek her yere gittiğinden yürümek istememektedir. Ayrıca sağlamcıdır. Eğer elinin hemen dibinde tutunacağı birşey yoksa asla oraya gitmez. Koltuklara tutunup yürür yani sıralar ama hiç bir şeye tutunmadan ne ayakta durur nede adım atar. Elinden tutup yürütülmeyi sevmez hemen poposunun üstüne oturur ve ayağa da kaldırsak hemen yere çöker.

Dün yengeciğimiz Antep'ten geldiğinden ona hoşgeldin demek için yemekten sonra babamız-kuzumuz ve ben dayımıza gittik. Dayımız gene ayağını burkmuş, umarım çok ciddi bir şey yoktur. Biz oturuyoruz, kahve içiyoruz, bu hanım tutunarak babasının oturduğu kanapede ileri geri gidiyor, sonra benim yanıma geldi, bende ona oynaması için bir şeyler verdim, o anda epey uzun bir süre hiçbiryere tutunmadan ayakta durdu ama kendisi bunu farketmedi. Sonra tekrar yere oturdu, babasının koltuğunda sıraladaı ve 3 adım atarak kendi başına tutunmadan dayısının yanına gitti, bizde alkışladık. Çok sevindi maymun!

Bakalım ne zaman tam anlamıyla yürüyebileceğiz.

Hiç yorum yok: