1 Aralık 2008 Pazartesi

Hayvansever İdil

Dün has arkadaşım Nilgün'ün kızı Nilsu'nun 6.doğum günüydü, kızım-ben ve babası onlara gittik.
Nilgün'le orta 1'den beri tanışırız yani 30 yıldır.
Abisinin 4 çocuğu da evdeydi, Allahhhh ne curcuna. Sırayla 8 yaşında bir oğlan, 6 yaşında bir kız, 5 yaşında bir kız, 3 yaşında bir oğlan, 2 yaşında bir oğlan ve bizim 1 yaşındaki kızımız!!!!! Evde odadan odaya koşuşan bir sürü çocuk.
Bizimki giderken arabada uyuduğu için önce aptal aptal kucağımda oturdu, yabancıladı, aşağıya inmedi. Ama ne zaman ki Nilgün'ün o güzeller güzeli kocaman kurt köpeği Sonya'yı gördü hooooop aşağıya indi.
Hayvancağız hamileymiş, evdeki 3 oğlandan ortancası hayvancağızı taciz edip duruyor diye Sonya'yı yanımıza aldık. Ben bir iki lokma yemek verdim, zaten gelir gelmez bir oynaştıydık.
Bizimki "ap ap" diye diye Sonya'nın üstüne yattı resmen. Sonya hiç kıpırdamadı bebek düşmesin diye. Yavrum ne akıllı bir hayvan, ne asil, ne uslu. Yemek verirken kibar kibar elimden aldı, bizim şerefsiz Potuk gibi parmağımızı da yemeğe çalışmadı. Bizimki Sonya'ya aşık oldu, çocuklara aşık oldu, evde bir o odaya çocukların yanına emekliyor, bir benim yanıma Sonya'ya geliyor "ap ap" diye.
Akşam eve döndükten sonra yere oturdum, kuzum emeklerken ona meyve yedirdim, bu arada Potuk'a da veriyorum meyveden. Hatun sen yapış Potuk'un yanaklarına iki yandan, bir asıldı yapma etme derken! Zavallı Potuk hırladı ama bizim kız hiçççç tınmadı bile. Potuk çareyi koltuk arasına kaçmakta buldu, hatta önünde sehpa duran koltuk arasına gitti ki kız gelemesin diye ama bizim hatun bu sefer tutup sephayı sallamaya başlamaz mı! Potuk ne yapacağını şaşırdı, bana sefil sefil baktı... Kızla bu sefil oğlanı hiç yalnız bırakmamak lazım..
Bu arada Nilsu'ya gardoplu 4 yedek elbiseli bir bebek aldık, yavrum nasıl sevindi.. Bugün telefon açıp bana soruyor nerden almışım diye.. Kendisi elbise arıyormuş, bebek istemiyormuş ama bebeksiz 1 tane bile elbise vermiyorlarmış..
Keşke gene çocuk olsam. Babam yanımda olsa, para pul derdim olmasa, zırıl zırıl ağlayabilsem, tek derdim oyuncak olsa........

Hiç yorum yok: