1 Aralık 2008 Pazartesi

Bu sabah

Anneanne bir süreliğine bizde kaldığı için artık sabahları kuzumu erkenden uyandırmıyorum. Dün işten çıktım, kızımın doğum günü süslerinin olduğu koli gelmişti, onu aldım. Kuzumun maması da kalmadığından Maltepe'ye inip hem para çektim hem de kuzuma mama aldım. Elim kolum dolu, minibüse bindim, indim yürüyerek eve gittim. Potuk'u tuvalete çıkardım. Geldim, aşkım beni gördü, öyle kocaman güldü ki... Ahhh ahh ölürüm ben onun için!

Sabah sessizce evden çıkmaya hazırlanırken uyandı, sesi geliyor. Deidası yataktan aldı, bana getirdi. Hemen bana gelmek için bir atılışı var, başka bir ölüm vak'ası..
Ben daha tam giyinmediğimden azıcık öpüştükten sonra tekrar Deida'ya verdim ama ağlamaya başladı, hem de ne ağlamak. Hemen geri aldım, kafasını göğsüme gömdü. Sonra ona mama hazırladım, mutfakta mama sandalyesine oturttum. Orda mama yedirirken bana öyle acıklı acıklı baktı ki. Gideceğimi biliyor ama göndermek istemiyordu kuzum. Elimi öyle sıkı sıkı tuttu ki, benim de ağlayasım geldi..
Dışarı çıktım, hava buz gibi, rüzgar yüzüme vuruyor, elimde çocuğu olacak bir arkadaşa vereceğim İdil'in küçülmüşleri, ağır ağır yürüdüm. Lanet ede ede.. Ne vardı sanki! Evde olup kuzumla 24 saati beraber geçirsem. Artık hafta içi süt izinleri de bitti. Sadece 2 gün kuzumla olabileceğim.
Servisi bekleyeceğim durağa geldim, başımı çevirdim Büyükada tam karşımda, diğer adalar yanında, radyoda Doğan Canku "Ayrılık" şarkısını da söylemez mi! Gözümden yaşlar iniverdi, kuzusuyla beraber olamayan bir annenin gözyaşları...
Allahtan akşama kuzuyla gene beraber olacağım.

Aşkım, seni bu dünyadaki herkesten ve herşeyden çok seviyorum. Sen benim bir tanemsin. Hep yanında olabileyim bana ihtiyaç duyduğun sürece. Büyüdüğünü, akıllı ve ayakları yere basan, kendini ezdirmeyen, vicdanlı ve hoşgörülü, kendi kendine yeten ve mutlu, sağlıklı, huzurlu bir insan olduğunu görebileyim.

Beraber çok gezelim, çok eğlenelim, çok iyi anlaşalım. Seni ÇOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKK seviyorum.

Hiç yorum yok: