1 Aralık 2008 Pazartesi

İlk öpücüğümüzü aldık

Allahım, bugünleride görecekmişim! Ölsem gam yemem derler ya, öyle işte.

Evvelsi gece abimde annemde, yemeği yedik salonda oturuyoruz. Ben yerde İdil'le oynuyorum. Bu arada kuzum kucağıma geldi, yüzüme vurdu, bende kızdım ona. "Annelere vurulmaz" dedim ve kötü kötü baktım, hemen yeni öğrendiği şirinlik numarası yaptı, ıkınır gibi dişlerini göstermek ve gülmek. Ben halen kötü kötü bakıyorum. Gitti dayısında şirinlik yaptı, yan döndü bana baktı, ben halen kötü kötü bakıyorum. "Anne" dedi, "efendim aşkım" dedim, emekleyerek yanıma geldi ve beni dudağımdan öptü!!!!

Dün gecede şimdi en sevdiği şey olan aynanın önünde dikilip kendine hayran hayran bakarken babası geldi, öpmek istedi kuzumuzu, İdil'de babayı dudağından öptü hemde 3 kere. Sonra beni öptü.

Bu sabahta uyanmıştı, "anneeee" diye beni çağırdı, yanına gittim, o pembe kadife pijaması içinde inanılmaz güzeldi. "Günaydın aşkım" dedim, kucağıma aldım, giydirirken "anneye öpücük ver" dedim, beni öptü...

Ama öyle sık sık değil, bu arada belki 100 kez öpücük istedik, sadece bunları verdi. Semih'te "Ulan öpücüğü de sayıyla alacağız herhalde biz bundan" dedi.
Sanırım haklı.

Hiç yorum yok: