1 Aralık 2008 Pazartesi

Artık cümle kuruyoruz

Geçen Cuma akşamı kuzum ilk 2 kelimeli cümlesini kurdu, "anne aç"
Ne mi açmamı istiyor? "Barbie adalar prensesi" tabii ki.

Tam daha 2 kelimelik cümlenin keyfini sürerken bu seferde "anne baabi-tika kapat, mickey aç" diyerek beni şoka soktu.
Bu nasıl bir cümledir böyle? Sen ne zamandan beri bu kadar uzun cümleler kuruyorsun kuzum, prensesim?

Zaten geçen haftadan beri telefonla bayağı güzel konuşuyorsun, "anne gel" diyorsun "çabuk gel" diyorsun, "baabi aç" diyorsun, artık sen iyice kendini ifade ediyorsun. Kitaplarından birinde şekilleri öğretmek için köpükten kesilmiş kalıplar var, onları doğru yere koyarken yanlış yaptığında sana "cık" diyorum sen de aynını bana diyorsun, o arada bana bakıp gülüyorsun, sarılıp gıdından öpüyorum. Cuma Deida-sen-ben pazara gittik. Cumartesi Seda teyzemize gittik, Tuna'mızı gördük, deli olduk, oynadık, pazar yürüyüş,kahvaltı,alışveriş,uyku,oyun,filmle geçti.
Biz ayrıca babanla Potuk'u aşı için veterinere götürdük. Ordanda film değiştirdik.
Sana
Cindrella
Pamuk Prenses
Tinker Bell
Ariel
Tiger

aldık. Kendimize de birkaç film aldık. Dün gece seni yatırıp babanla Quantum of Solace-Bond filmini izledik. Şahaneydi, Daniel Craig acaip yakışıyor bence Bond rolüne.

Hiç yorum yok: