1 Aralık 2008 Pazartesi

İdil 11 aylık

Cumartesi sabah Deida Tsira ile Maltepe'de buluşup hastaneye gittik.
Tabii hatun gene yadırgadı doktoru aman ne ağlamak. Susturmak mümkün değil. Adamcağız aşıları bir sonraki aya bıraktı yaygaradan dolayı.
74 cm olduk,
9100 gr olduk,
4 üstte 2 altta toplam 6 dişimiz var.
Sadece 1 kez ateşlendi. Onun dışında maaşallah çok kuvvetli bünyesi var hasta olmuyor. Ama ben de hiçbir şeyden sakınmıyorum. Yerlerde yuvarlanıyor, soğuk hava da bile sokağa çıkarıyorum muhakkak her gün. Sanırım onların faydası oluyor. Ayrıca hanıma kaz tüyü yorgan aldım, havalar soğudu diye cumartesi onu serdim yatağa ama hanım yatakta dönemedi yorgandan. Mız mız mız mızıldanıp durdu. En nihayet dün akşam tekrar eski elyaf yorganı koydum, onu tutup hop dönüverdi de gece saat 01.00'den sonra uyudum. Bu arada 1 haftadır sigara içmiyorum. 3 gecedir de uyuyamıyorum. Acaba ondan mı?

Hiç yorum yok: