1 Aralık 2008 Pazartesi

Ameliyattan kurtuldummmm

Bu hafta çok uçlardaydım.
Pazartesi ameliyatı yapacak doktor arayıp kontrastlı MR istediklerini, bundan çıkacak sonuca göre ameliyatın şekli ve ekibi belirleyeceklerini söyledi. Ben kendimi ertesi gün yatıp ameliyat olmaya hazırlamışken... Neyse hemen iki-üç yeri aradım, sonuçları Salı akşam verecek yeri buldum, doktoru aradım, "yok sonuçları görmeden ameliyat olmaz" dedi. "Sonuçlar akşam gelecek, ertesi gün ameliyat olmaz mı" dedim, olmazmış. Neyse 45 dakika süren iğrenç MR çekiminden sonra
safrakesesinde taş - biliyorduk
yumurtalıklarda muhtelif kistler- yeni çıktı
ameliyat yerinin altında ödem ve iltihap - yeni çıktı.
öğrendik. Sonuçları alıp dün doktora götürdük, bizi ortopediye gönderdi, fakat oradaki doktor ameliyattaymış, 12'de çıkar dedi. Gittik kahvaltı ettik, hastane bahçesinde bende dergi,Semoş gazete okuduk, 11.30'da doktorun yanına gittik, adam geldi saat 14.50'de!! Bu arada geçen 3,5 saat içinde sürekli karşımızda ortopedik amelyatların resimleri, bacaklarında kafesler olan insanlar, ayakları kesilmiş gençlerle oturmak zorunda kaldık. Bir an delireceğim sandım, ordan kaçmak ve gerekirse ölmeye razıydım, yeter ki orada olmayayım ve bu hastaneden kurtulayım.....Neyse, ortopedi doktoru bizim doktora "hastayı ameliyat etmeye gerek yok, nasıl olsa tümorü aldınız, MR'dada yeni bir oluşum yok,3 ayda bir gene MR çektirsin, eğer tümor tekrarlarsa o zaman gene sadece tümorü alır, o bölgeye de radyoterapi yaparsınız. Şimdi ameliyat edersek eski ameliyat yerini de kesmeniz gerekir, hastaya boş yere hırpalarız" demezmi!! Bizim doktor en nihayet kabul etti ve biz ameliyattan kurtulduk. Semoş'la ikimiz ortopedi doktorunu öpecektik nerdeyse... Filmleri gene bizim doktor istedi diye geri götürdük, fakat ameliyatta olduğu için onu görmedik.
Bugün tekrar arayıp "Gözün aydın, ameliyat olmayacaksın,3 ayda bir MR çektir vs vs" dedikten sonra "BECEREBİLİRSEN kilo ver" deyip beni aşağıladı....
Ulan bu kadına inat bende zayıflamazsam adam değilim....

Hiç yorum yok: