1 Aralık 2008 Pazartesi

Gece kabusları geri mi döndü?

Annelik zor zenaat

Seyretmek istediğim sadece-hepi topu 2 dizi var, Elveda Rumeli ve Avrupa Yakası. İkiside İdil'in uyku saatlerine denk geliyor. Son 1-2 aydır uykular iyiydi, masal,mama eşliğinde en fazla yarım saatte uyuyan İdil son 3 gecedir

Sırayla;
Dönence müziği
mama
masal
su
dandini - 20 kezden fazla
sarılıp birlikte yatağa yatma

olmasına rağmen yatakta konuşmak, ben cevap vermeyip kısık sesle "hadi uyu annecim" desem bile yatakta b.k böceği gibi kendini ordan oraya fırlatmalar, o arada kafası gözü nereye gelirse çarpma, bana çarpma (kafa atma da diyebilirim), duvarlara elini sürtme, yatağın arasından duvar stickerlarına erişme vs gibi etkinlikler baş gösteriyor, hemen alıp geri yatağına koyuyorum, odadan dışarı çıkıyorum, ağlıyor, 15-20 sn kapının önünde dikilip bekliyorum, odasına geri giriyorum, gene dandini,gene masal,gene su,gene ayıcık vs ile 1 bazen 1.5 saatte zorla uyutabiliyorum.

Kuzucum, artık 22 aylıksın hatta nerdeyse 23 aylıksın. Doğum gününe 5 hafta kaldı, sen hala beni uğraştırıyorsun! Ne zaman kendi kendine yatağına yatıp sabaha kadar kalkmadan uyuyacaksın? Neyse ilk günlerimizdeki gibi bütün gün uyuyup, gece 21.00'de kalkıp sabah 06.00'da yatmıyorsun ya bu da geçecek herhalde

Hiç yorum yok: