1 Aralık 2008 Pazartesi

Bir hastane sinir harbi daha sona erdi

21 Mayıs'ta olan ilk ameliyattan sonra o uyuz doktor cadısının verdiği raporlarla SGK'dan para alabilmek için bugüne kadarki 2 kez Gebze SSK'ye gidip gelmelerim sonuç vermedi. Bana rapor diye verdiği düz kağıda kaşe imzalı kağıt SGK'da istirahat açılmadığı için paramı alamama neden oldu. Üstelik arada 2 kez 10'ar gün için Sağlık Ocağı'ndan aldığım raporlardan biri Beşiktaş'a gönderilmiş diğeri ise kayıpmış. 4 rapor olup, 4'ünden de beş kuruş para alamamak,2 aylık maaşını şirkettekiler iyi niyetler avans olarak ödemese halen alamamak iğrenç!

Dün kadına gidip derdimi anlattım, önce "ben başka evrak vermem zaten, git rapor sekreterliği senin işini halletsin" dedi, indik rapor sekreterliğine, onlar raporları yazıp tekrar imzalaması için beni doktora geri gönderdi. Bu sefer "2 rapor arası gün az" diye imzalamadı, kendisine 2 rapor arası 10 gün olduğunu, zaten o 10 gün için başka yerden rapor aldığımı belirttim ama beni dinlemedi, tekrar rapor sekreterliğine gönderdi. İndik, onlarda arada 10 gün olduğunu ve bir problem olmadığını anlattı doktora. Her rapor için 4 asıl evrak düzenledi, çıkıp bunları imzalatmak istedim. Bu sefer "ben böyle kağıtları ömrümde görmedim, imzalamam" dedi. Kağıtların SGK'nın matbu kağıtlarının olduğunu, her rapor için 4 adet hazırlandığını söyledim ama gene dinlemedi, rapor sekreterliğine indirdi. Onlar kağıtların üzerine paraf attı, tekrar çıktık, aynı kağıtları bu sefer zorla imzaladı!
Bu kağıtlar Dekanlık'a verilecekmiş. Gittik, kapıda 3 resim ve nüfus cüzdanı ile sağlık karnesi- ki devlet artık gerekmiyor demişti- fotokopisi istendi. Gidip başka yerden onu çektirip tekrar Dekanlık'a bıraktık. Ordan sinirlerimiz yatışsın diye canım kucacım beni Çin yemeği yemeye Taksim'e götürdü. Ordan çıkıp Beşiktaş'a gittik ve oradaki evrağı 3 yere imzalattık - her biri ayrı katta.

Velhasıl sabah 07.00'de çıkıp eve saat 15.15'te girdik ve ayaklarımın ağrısından gece uyuyamadım.
Sağolasın Türkiye Bürokrasisi!!

Hiç yorum yok: