1 Aralık 2008 Pazartesi

İlk yaramazlıklar

Dün anneanne evine gitti, babamızın da bir arkadaşının çocuğu öldü, evlerden ırak, o da gidince biz hanım kız-Potuk-ben kaldık, annemler giderken uyuyordu, 13.00'de kalktı, sabah kahvaltı etmediğinden ona çorba yedirdim. Biraz yedi, sonra giyinip yürüyüşe gittik. Ceketimi kuru temizlemeciden aldım, çarşıya gidip bebek ayakkabısı baktım ve çok güzel bir kırmızı çizme aldım kuzuma. Aşkımın çizmesi yanında zincirleri olan, bebek motifli çok güzel bir çizme. Saklayacağım, kimseye vermeyeceğim...

Sonra geldik, yolda uyur gibi oldu, yatırdım, 2 kez ağlayarak uyudu. Şimdi yatarken kalkıp yatakta gezinmek, oturmak istiyor. O kalkar kalkmaz bende odasından çıkıyorum. 3-5 saniye ağlıyor, sonra giriyorum yanına, tekrar mama,su , uyuyor.

Kalkınca mutfakta yere koydum, döndüm buzdolabından yoğurt aldım, kuzum bu sırada
Potuk'un saçını çekti,
Gidip Potuk'un su kabını çekti ve yere döktü
Köpişin salyalı suyuna ellerini soktu
Ben yanına giderken masa örtüsünü çekti ve bardağı kırdı.

Çok başarılıydı yani!

Neyse mama sandalyesine koydum, tabii hiç sevmediği için ağladı. Evi temizledim, kızı yıkadım vs vs..

Bu ilk muzurluğumuz, inşallah çok kuduruk olmaz..

Hiç yorum yok: