1 Aralık 2008 Pazartesi

Artık yeni sözcüklerimiz var

Şimdilerdeki sözcüklerimiz,

sisak - sıcak
elbise
ependiii - efendim (ismini seslenince-canı isterse)
havlu
tamam
peki
abla
fittik - fıstık (kaju fıstığı)
bıcı - yıkanmak
mınımını - göbek
gencay
çukuko - çikolata
Natati - Nathalie

Dün akşam işten dönüşte beni gene yolda karşıladılar, birlikte eve gidip Potuk'u da alıp yürüyüş yaptık, eve döndük, bana kapıdan girer girmez "anne bıcı " dedi, tabii her gün gelir gelmez duşa girdiğimiz için çocukta alışkanlık oldu. Duşakabinin aralığından ellerini sokup ıslatıyor, o arada duşakabin camını tık tıklıyor, ben duşu cama tutuyorum, kıkırdıyor, duştan çıkarken "havlu" dedi ve havluyu bana uzattı, sonra terliklerimi getirdi, bende giydim. Beraber üstümüzü değiştik, sonra cezası bittiği için Mickey'i seyrettik, sonra baba geldi, yemek yerken tabii her zamanki gibi bir saniye oturmadı, bu arada halasının bebeğini videoda seyretti, yürüdü, sandalyesine çıkıp kedilere baktı, önüne sehpa koyduk, belki 100 kere sehpayı ittidi, gacırdattı, "yapma" dedik tabii tınmadı. Baba kızdı, baba gitti, sigara içti, biz balkonda oturduk, kahve içtik, benimle çikolata yedi, oyun oynadık, akşam 21.00'de yattı, masaldı, suydu,mamaydı, şimdi yeni adet herkesi sayıyor
*anneanne?
-uyuyor
*Deida?
-ohhoo çoktan uyudu bile
*baba?
-baba da uyuyor
* babanne ?
- adana'da uyuyor
*bebek?
-bebek uyuyor
*Archie?
-Çoktan uyudu Archie
*Ba?
-Balamory'deki herrrkes uyudu, hadi sende yat uyu
*Ee?
-Everybody'de uyudu
*Ayıcı?
-Ayıcı senin yanında hadi yat artık uyu aşkım
ve yan tarafına dönüp ayısına sarılır ve uyumaya başlar, bir eliyle ayıcığın kulağını eller, diğer eli ile ayıcığın t-hirt'üne parmağını geçirir.
Ne büyük aşkmış bu kardeşim yawww... İnsanın evladına duyduğu aşk gibi bir aşk olabilir mi????

Hiç yorum yok: