1 Aralık 2008 Pazartesi

Aralıksız 7 saat UYKU??!!!!

Geçen cumartesi anneanneye gittik teyzemiz de geldi, o gün uyumadı.
Sabah saat 07.30'da kalktı "anne anne anne" diye beni çağırdı, yanına bir gittim ki pijamasının patikli altını çıkarmış, kakasını yapmış beni çağırıyor. Sonra kahvaltımızı ettik, BBC Prime'daki çocuk programlarını seyrederek. Oradaki her şarkıyı biliyorum ve onları söylerken yemek yedirebiliyorum. Bu arada önümüzde kitaplar da açık oluyor, bir yandan hikayeleri anlatıyoruz, bir yandan tv seyrediyoruz, bir yandan Potuk'u besliyoruz, bir yandan hanım sultanın ağzını siliyoruz vs vs vs..
Eve geldiğimiz saat 17.30'a kadar uyumadı, zorla yatırdım. Ağladı, ağladı, ağladı. Her seferinde 3-5 saniye sonra yanına gittim, kucağıma aldım vs vs vs.. En nihayet 18.00'de uyudu. 40 dk. sonra gayet enerjik kalktı. Bu arada ağzına lokma yemek girmedi, sadece uyurken mama emdi.
Akşam gene ağlayarak uyudu. Gece 3 kez kalktı.
Pazar sabahı yengemiz sömesterde memleketine gittiği için dayımız ve Gencay abimiz anneanneye kahvaltıya gideceklerdi, bizde sabah 07.30'da kalktık, gene pijama altı fora.. Babamız bizi anneanneye götürdü, akşam yemeğini de yedik ve eve ancak geldik. Bu arada babamız-dayımız 2 kez güzellik uykularını uyudular. Kuzumu sabah 10.30'da yatırdım.1.5 saat uyuttum, kalkınca deida-kuzum ve ben 1 saatten fazla yürüyüş yaptık, geldik çay içtik, kuzuma tost yedirdim, oynadık , gene öğlen uyuttum 1 saat kadar, sonra gene oyun, gene yemek ve eve geldik gene oyun. Gece gene ağladı.
Dün anneme ablamın kayınvalidesi gelmiş, ben gittiğimde gün içindeki 3.uykusunu uyuyordu, 19.30'da kalktı, yemeğe dayımız ve Gencay abimiz geldi, yemekten sonra eve gittik, geç kalktı diye 23.00'te yatırdım, ağlamadı ve doğduğundan beri ilk kez 7 saat aralıksız uyudu. Ben gece 3 kez kalkıp kontrol ettim neden uyanmadı diye!!! Aşşşşkııııımmmmmmmmmmm seni çok seviyorummmmmmmmmmm anneciimmmmmmmmmm

Hiç yorum yok: