1 Aralık 2008 Pazartesi

İdil'in gece kabusları

Cumartesi kızlarla günümüz vardı.
Cuma gecesi normal uyuduk. Gece 3 kez kalktık ama beni görüp geri yattı. Sabah 05.30'da mama içip geri uyudu. 08.30'da kalktı, kahvaltı ettik kuzumla beraber. Sonra öğlen 10.00'da yattı 11.30'da kalktı. Giyinip anneme gittik. Ablamda geldi ve annemi de alıp güne gittik. Sohbet muhabbet, uykusu geldi zillinin ama uyumadı. Böyle aralıklarla 3 kez uyutmayı denedim, olmadı.. Neyse, kalktık anneme döndük, eşyalarımızı alıp ablamla minibüse binip evlerimize giderken kızımız yarım saat kadar uyudu. Sonra uykudan bayıldığı için eve gelince uyuttum 18.30 falan gibi 19.00'da kalktı. Kalkış o kalkış gece 23.30'a kadar uyumadı. Ağladı, ağladı. Kaldırdım yataktan, biraz salonda oturduk tekrar gittik, tekrar yataktan kalktık, tekrar yattık. Artık 00.30 gibi sızdı.
Sabah 05.00'te kalktı. Sanki 4 değil 14 saat uyumuş gibi bir enerjik, sormayın gitsin!!! Tel sarar yapmalar, numaradan öksürmeler, ayyy ayyy diye hayret nidaları atmalar. Geri 07.00'de yattı 08.45'de kalktı, Semih Potuk'u tuvalete çıkardı, geldiler kahvaltı yaptık. Gündüz toplam 3 saat uyudu tabii gene ağladı, mızıldandı ama uyudu ve akşam her zamanki uyku saati 21.00-21.30 gibi saati kaçmadan yatırdım. Yarım saat sonra kalktı ve gece 01.30'a kadar uyumadı.
Sabah'ta 06.00'da kalkıp gene enerjik kız halini aldı. Evi gezdiriyorum "bak kızım daha gece. herkes uyuyor. Potuk bile uyuyor, hadi biz de yatalım" diyorum, ağlamaya başlıyor. 08.00'de geri uyudu, 09.00'da kalktı. Gene gün içinde oynadık, yürüteçle biraz gezdi, hava soğuk diye dışarı çıkarmadım, evde kudurduk. Zavallı Potuk'un üstüne üstüne yürüteçi sürdü, bir yerde mutfakta Potuk'u sıkıştırdı. Hayvancağız perişan oldu. Gece gene aynı nameler. En son 23.30'da Semih'e devrettim. Ağlamaktan katıldı. Hadi gidip gene aldım. Semih "arabayla gezelim uyur belki" dedi, çıktık ama bizim hatun gene enerjik hiç uyuyası yok. En son öyle bir gaz çıkardık ki kaka yaptı zannettim. Eve geldik. Baktık altı temiz. Mutfakta gece saat 01.30'da oturup sigara içtik. Hatun'da mutfak kapısında arabasında bize tel sarar yaptı. Artık sinirden güldük o da bize 5 dişini göstere göstere güldü, heyecanlı çığlıklar attı. Semih " s.ç kızım ağzımıza" dedi. İdil anlar gibi güldü.. Sonra yatakta gene dönence-mama-masal üçgeniyle uyudu. Sabahta 06.00'da kaldırıp anneme bıraktık. Uykusuzluktan ölüyorum aynı zamanda kızı kaldır kondur derken belim tutuldu. Şu an yakı ve yün korse ile çalışmaya çalışıyorum. Ne zaman düzelicek Allahım bu zillinin uykuları???? Artık ölecem!

Hiç yorum yok: