1 Aralık 2008 Pazartesi

İdil'in uyku problemleri 2

Bahsettiğim gece babası uyutmadı. Internette araştırdım. Uyku rutinini değiştirdim. 3 gün gece masal anlatarak uyuttum. Fazla ağlamadan uyudu. Sonra son 5 gündür gene ağlamalar, uyumak istememeler. Masallar,şarkılar hiç biri kar etmedi. Bazen eve gelirken uyuyor ve yatağına koyduğumda 2-3 saat uyanmadan uyuyor. Ancak sonra uyanıyor ve ağlıyor ama bağıra bağıra ağlıyor. Hiç bir şey istemiyor ne mama-ne su-ne kucak. Böyle yarım saat ağlıyor sonra ya mama ya su içerken uyuyor.

Dün Semih "ben seni 7 senedir sinir hastası edemedim ama kız 10 ayda seni sinir hastası etti" diye gayet doğru bir tesbitte bulundu. Çok sabırlıymışım öyle dedi

Umarım büyüdükçe düzelir çünkü artık hakikaten çok yoruluyorum bu uyku sorunundan.
Akşam oldumu beni stres basıyor gene aynı şeyleri yaşadığım için....

Bu arada grip oldum, pek kucağıma almak istemiyorum hastalanmasın diye ama kuzum benden ve bakıcı ablamızdan başkasını istemiyor.
Kucağıma tırmanmaya çalışması pek tatlı ama mikrop kapacak diye ödümüz kopuyor.

Geçen Pazar halasına iftara gittik ama oturmak ne mümkün. Kimseye gitmedi klasik olarak, uyumadı, ağladı, saat 08.10'da apar topar kalkıp eve döndük. Halası "anacım siz gelmeyin. Biz kızı özledikçe geliriz" dedi

Bakalım daha ne kadar sürecek bu uyku durumu. İlk kontrolde doktora söyleyeceğim. Belki o bir şeyler bulur sorunumuza..

Hiç yorum yok: