1 Aralık 2008 Pazartesi

1 gün izin

Dün Sağlık Kurulu raporu almak için izin aldım. Malum Salı günü olunca hurra ablamla Salpa (Salı Pazarı)'na gittik. Sabah 08.00'de İdoş uyandı, kahvaltı, tv'de çocuk dizileri derken 09.15'de evden çıkıp minibüse binip ablamı Maltepe'den alıp doğru pazara gittik. Ne yağmur Allah'ım. Başımdan aşağı 3 kez tentelerdeki yağmurlar boşandı. Çok verimli bir pazar oldu.
1 inci küpe (imitasyon)
1 inci yüzük (imitasyon)
2 Hint işi tunik
1 parlak pullu t-shirt
1 kot ve kenarları işli kapri
4 t-shirt
2 kombinezon (anneanneye)
1 elbisesi (İdil'e)

Toplam 110 YTL.
Koşa koşa eve geldim, has arkadaşlarım bize çaya geleceklerdi. Ablamın bugün misafiri olduğu için o direkt evine gitti. Eve geldiğimde kızlar çoktan gelip kahvelerini içmişlerdi bile. Nilgün bana bir t-shirt, kıza bir pembe elbise almış. Ece'de bana hem çanta almış hemde dünya kadar makyaj malzemesi getirmiş. Oturup hızla dedikodu, çay ve sohbet ettik. Saat 15.30'da Nilgün bizi arabayla bıraktı. Ablamla hastanede buluşup doktora gittik. Paraları ödedik, adam yazıları yazdı, rapor parasını ablama verdim, bir koşu gidip fotoğraf çektirdik. Ablam gidip onları hastaneye bıraktı, bende İdoş'a Winx'li masa sandalye set aldım. O kadar ağırdı ki mecbur taksi ile eve geldim. İdoş bayıldı, oturdu, kaykıldı, düştü, ağladı. Akşam yemekten önce gidip 1 saatte yürüdük Deida-Potuk-İdil ve ben.
Yemek yedik, kızımız gene pek huysuzdu ağladı. Babası yemeği terk etti başını ağrıttığımız için!!! Sonra akşam 21.00'de İdoş'u yatırdık, dayımız ve Gencay geldi, yemek yediler ve gittiler.

Hiç yorum yok: