1 Aralık 2008 Pazartesi

Her eve bir Kazım Koyuncu lazım (Allah rahmet eylesin)

Benim kızımın Kazım Koyuncu şarkıları ile arasındaki ilişkiyi bizi takip edenler (tabii varsa) bilir, bebekliğinden beri Kazım Koyuncu ile uyuturduk.

Şimdi masal dinleyerek uyuyor.

Dün gece son 4-5 gecedir olduğu gibi (doğum günü hariç) saatinde ve zorluk çıkarmadan yarım saatte mamasını içerken ve masal dinlerken uyudu.
Bende saat 22.15'te yattım. Saat 23.50'da canhıraş bir ağlama ile uyandım, hemen koştum odasına, deidası kucağına almış ama bizimki susmuyor. Ben aldım kucağıma bu sefer, hala ağlıyor, yatormayı denedim ama çok ağlamaya başladı, kaldırdım içeri götürdüm, babası hala tv seyrediyordu, biraz o kucağına aldı, gene ağlıyor, uykusu var gözü kapalı ama ağlıyor, bir yandan da pırt yapıyor.
Dün akşam karalahana pişirmişler ve bizimki de yemiş. İlk kez yemiyor, o yüzden karalahana gaz yapmamıştır sanırım.
Su içmedi, mama yaptık içmedi. Belki dişlerinden karnı ağrıyordu bilemiyorum.
Salondaki kanapeye yatırdım, karnına masaj yaptım ama halen ağlıyor, üstelik "anne" diye ağlıyor.
Babası aldı kucağına oyuncaklarının yanına gitti. "Dur yahu" dedim," gece gece ne oyuncağı?" , "Ee, ne yapacağız ya" dedi babası.
Hemen aklıma "Kazım Koyuncu"muz geldi. Ben de çok severim onu, babamızın telefonunda şarkıları var, hemen telefonu açtık, anında sustu, kuzumu koluma yatırdım, yavaş yavaş odasına gittim, yatağa yatırdım, mama içerken uyudu, bu arada ayıcığını elleye elleye uyudu, uykusunda dönerken ayıcık ona mani olmasın diye 2 kez elinden alayım dedim, hemen uyandı ve ayıcığını istedi. Öyle ona sarılıp uyudu.
Yanakları pempe pembe- pembe kadife pijaması üstünde, bacakları tombiş tombiş, ömrümde gördüğüm en çirkin ama en güzel taraklı ayaklara sahip bebeğim benim.

Senin için neler yapmadım ki? O çok sevdiğim 20 yıldır içtiğim sigarayı bile bıraktım. Kansere yakalandığımda bile bırakmamıştım. Sadece sana hamileyken bırakmıştım, 1 fırt bile içmemiştim. Sanırım 40 gündüre içmiyorum. Seninle uzuuuuun yıllar sağlıkla yaşamak için. Darısı babanın başına..

Aşkım seni çoooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkk seviyorum.

Hiç yorum yok: