24 Aralık 2010 Cuma

Teslim olmuyorum


Tüm mevzu nerden çıktı hiç bilmiyorum... Bir kaç gündür Minik Ariel diye sayıklamaya başlamış. Daha geçen hafta yılbaşı hediyesi diye çok istediği Tinker Bell ve Rosetta bebeklerini aldık Deida'sıyla.

Verirkende

"Bu artık son. Başka oyuncak almayacağız sana. Çünkü çok oyuncağın var. Artık kitap alacağız" dedim.

Ev halkına ki bu sadece oyuncak alan Deida olduğu için ona, day'cıma, Zerra'cıma ve Teyzemize de söyledik. Sağolsunlar kırmadılar, "tamam artık oyuncak almayacağız" dediler.

Hafta başında ablam bize geldiğinde

"Teyzecim sen bana Minik Ariel alır mısın?" demiş.

Ablam da "Ne Ariel'i kızım?" diye sormuş.

Bu bizim fettan şıllık 1 saat işte şöyle böyle diye anlatmaya çalışmış, tabii anlatamamış. Ablam "Nerden bulacağım kızım ben Minik Ariel'i? " deyince taaa geçen sene kışın gittiğimiz Madrid Sirki'nden çıkışta Jo.ker'den aldığımız Barbie Pettit Club bebeğini söylemiş.

"Hani annemle ve senle Sirk'e gitmiştik. Ordan çıkınca oyuncak dükkanına girmiştik, işte ordan aldığımız kabuk içinde Minik Ariel bebeğini istiyorum" demiş.

YUHHHH! 4 yaşındasın ve 1 sene evvel bir kez gittiğin, yarısından fazlasında uyuduğun, palyaçodan hoşlanmadığın Sirk'i ve ordan sonra gittiğimiz oyuncakçıyı hatırlıyorsun!

Bununla kalsa iyi.

Bu bebeğin mavi saçlı olanından zaten Burak Amcasıyla Aylin Ablası doğum gününde almıştı. Adını da "Malatay" koydu, ne demekse? Yani bu Minik Ariel'den evde zaten 1 tane var.

Ablamı dün telefonla arayıp durmuş ve "Minik Ariel" aşermiş. Tabii bunu duyunca akşam ona artık oyuncak almıyacağımızı, zaten kendisine bir sürü yeni kitap aldığımızı söyledim. Ses çıkarmadı.

Sabah günlük olağan Calliou sonrası telefon konuşmamızda boyama yapıyormuş onu anlattı.

Az evvel Deida'yı arattı.

"Bu kız Minik Ariel isteyip duruyor. Sen al, ben sana vereyim parasını ne olur! 2 gündür yedi beni! Sen ara annemden izin al dedi. Hadi izin ver de alalım"

"Almayacağız ya, anlaştık ya! Ver sen onu bir telefona"

Ordan sesi geliyor

"Ben konuşmak istemiyorum"

Uyanığa bak!

Deida'ya "Sen söyle kargocuya getirsin. Ben onu kapıda beklerim, anneme göstermem saklarım merak etme" bile demiş. Kumpasa bak!

Zorla telefona gelince ona

"İzin verdin mi annesi?" diye sordu

"Vermedim kızım. Annecim ama anlaşmıştık biz seninle.. Artık oyuncak yok dedik. Hem sende zaten var. Burak'la Aylin sana mavi saçlısını aldılar ya kuzum"

"Ama Malatay tek başına yaşayamaz ki!"

"İyi de Malatay zaten tek başına yaşamıyor, bizimle yaşıyor! O yüzden Minik Ariel falan yok. Artık kimseden isteme Minik Ariel falan. Söz mü?"

"Söz"

Laf olsun da..

Çok pahalı değil aslında ama Burak'ların aldığı da çantada diğer ölü oyuncaklar gibi yatıyor. Günde 156 kez yere saçılıyor, bizim tarafımızdan toplanıp tekrar çantaya konuyor, tekrar dökülüyor vs.

Teslim olmak yok! Kahrolsun Minik Ariel'ler:)D

1 yorum:

elif-kayra dedi ki...

brovo vallahi ben olsaydım dayanamaz alırdım herhalde