23 Aralık 2010 Perşembe

İdil'in kitaplığına yeni eklenenler

Biri beni durdursun!
Her kadın gibi alışverişi çok severim ancak uzuuuun zamandır pazar takılıyorum. Sadece pantalon vs mağazadan alıyorum. Pazardan ucuz alıp durunca mağazalarda ne görsem pahalı geliyor. Sadece kitap alırken parama acımıyorum. Bu kadar kitap alıyorum ama kütüphanem var mı? YOK! En kısa sürede bu işi halledeyim. Bakar mısınız kitap deyip pazardan başlıyorum. Ne olacak benim bu halim?
Neyse, İdil'e yeni aldığım kitaplar

En son aldığım Çilek Kız ve Winnie the Pooh kitaplarını çok beğenince serinin devamını aldım.
Çilek Kız'ın Bale Resitali
Çilek Bahçesinde Çay Partisi
Çilek Kız Kampa Gidiyor
İlk Çilek kız kitabını hem Çilek Kız seviyor hem ucuz diye aldım ama bu kitap hoşuma gitti. Çilek Kız'ın arkadaşı yanlışlıkla Çilek Kız'ın yeni aldığı ve ona ödünç verdiği gözlüğünü kırıyor, Çilek Kız ona kızar diye korkup söyleyemiyor, vicdanı rahat etmiyor, arkadaşına danışıyor, sonra gerçeği Çilek Kız'a söylüyor. Çilek Kız'da ona isteyerek olmadığını, kaza olduğunu ve kızmadığını söylüyor. Mesajlar güzel, çizimler güzel. Serinin devamını aldım yani.
Winnie the Pooh ise mesajlar değil ama kitap çizimleri güzel diye alındı ve de ucuz.
Winnie'nin Süpriz Sepeti
İyor ve Dostları
Winnie the Pooh Rüzgar
Winnie the Pooh Mevsimler

Jemima Pamuk Ördek masalına ise bayıldık. Çizimleri- öyküsü bir harika. Tabii devamını almak zorundaydım.
Tavşan Peter'in Masalı

Prenses sever İdil'e o kötü T.imaş yayınlarını unutturmak ve hikayenin orjinalini okumak adına aldığım seri
Güzel ve Çirkin- Bella
Cindrella
Ariel
Hep istediği ama bir türlü filmini bulamadığım Jasmine-Alaaddin

Bunun dışında bulduğum güzel öykü kitapları
Mutlu Suaygırı
Ayıcık ve Ben
Matematiği sevdirmek için kullanmayı düşündüğüm
Mickey ile Matematik

Hepinize iyi okumalar.

Hiç yorum yok: