12 Aralık 2010 Pazar

Doğum gününden yeni kareler

Kızımla, kara kuzumla
Hep böyle kalalım inşallah, sıkı sıkı sarılmış
Annesi ve birtanesi
İdil'in objektifinden meleğim ablam ve ben
Allah neşemizi bozmasın meleğim, hep gülelim!
Derviş ve ben
Halası-İdil ve Tuna
Kankamız Tuba ve İdil
Deida
Teyzesi ile İdil
Anneanne (inadından hala namaz elbisesi ile) kızları ve torunu
Ablamın yaptığı taçla hava atan ben
Deida- anneanne-İdil-Anne
Anneanne ile İdil (Anneanne hala namaz elbisesiyle)
Deida'sı ile İdil
Teyzesi ile prensesi İdil
Masa dibi İdil'i
Tuniş'i uyku sarmışken
Zehra'sıyla aşkısı İdil
Pasta merasiminde "patta beniiii" diyen Tuniş'e carlayan İdil
Keyifli saatlerde halamız
Halamız Ariel peruğu ile
Ariel ve Tuniş masa tepesinde
Ariel peruğu ile Doğuş
Tuna ve asabi dayısı Derviş İdil-Kankası Tuba-Tuna
Day'cım ve aşkısı İdil
Ablam-abim ve Zehra'mızın ve halamızın objektifinden doğum günü karelerimiz

9 yorum:

Anne İş'te dedi ki...

canımbenim;maşallah size ...resimlerinizsevdim tek tek...en kötü gününüz böyle olsun;sevgiyle kucaklarımDoğum günü kutlu olsun güzel kızımın;mutlu,sağlık,bereket ve neşe dolu,sevgi dolu bir ömrü olsun

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:))))
müthiş enerji dolu bir gün olmuş..
idil nasıl gülyüze benziyor :))
bana öyle gelmiyor değil mi??
ayşencim harika görünüyorsun..
herşey güzel, herşey huzur dolu olsun diye, öyle çok söylüyorum ki!

Gülen Tezer dedi ki...

Siz iyi bir ekibe benziyorsunuz ana-kız. Mimikler, duruşlar aynı :) Birbirinize sarıldığınız andaki mutluluk, güven ve 'bir' olma duygudunu o kadar iyi vermişsiniz kiçok sevdim.
Kara elmas İdil'ciğimin yaş günü kutlu olsun, her gün mutlu olsun.
Ailenin bütün fertleri çok güzeller, hepsine selam ve sevgi..
Anneannenin elbisesini sen söylemesen ben nemaz elbisesi demezdim :)

annesiningülü dedi ki...

ne sıcak fotoğraflar Ayşen :)

ELİF dedi ki...

Yerim ben sizin taçlarınızı be :))

Unknown dedi ki...

içimi açan yüzümde gülümseten nazarlardan saklasın bu aileye maşallah kırk bin kere :)
En kötü gününüz böylesi olsun...
Kucaklarım öperim o şeker kuzuyu...

Gökşen dedi ki...

Sağlıkla, mutlulukla kutlayacağınız nice seneleriniz olsun... İyi ki doğdun İdil, mutlu yıllar sana :=)

aysencifci dedi ki...

Dijle'cim çok teşekkür ederim güzel sözlerine, güzel dileklerine. En güzel şeyler hep çocuklarımızın olsun ama en başta sevgi ve sağlık olsun hep yanlarında. Ezoş'u güzel gözlerinden öp benim için. Seni de öperim canım.
Nunu'cum ilk defa ablama benzeten çıktı benim yellozu:)D Genelde kim görse babası ve halasına benzetir. Hatta halası hep "kızım yok diye üzülmüyorum, İdil bana çok benziyor" diye hava atar:)D Güzel dileklerine bil mukabele canım, çok öptük seni.
Gülen'cim anneme söyleyeyim de üzülmesin bari. Kimseler gelmeden biz resim çekme akıllılığını ablam sayesinde yaptık ama tembel anneanne ille "namaz bekleme" derdinde olduğundan üstünü değişmedi. Sonra gelenler-yemek-çocuk çığlıkları derken resim işi kaynadı diye hep söyleniyor bize. Sana da çok geçmiş olsun canım, en kısa sürede düzelirsin inşallah. Öptüm Fethiye fatihi.
Bahar'cım her anne-çocuk fotosu sıcak hatta alev alev değil mi? Yaşadığımız sevgi tarifsiz. Allah ayırmasın bizleri yavrularımızdan. Seni ve Yağmur'u çok öptüm.
Elif'cim beğendiysen ablam sana ve boncuk gözlüm Rüya'ya da yapar. Bizde sizi yedik, öptük,sevdik.
Funda'm can arkadaşım sağol güzel sözlere. Kalben rahatlamanı ve üzüntülerinin bir an evvel bitmesini diliyorum. Öptüm seni ve Rengin'i.
Gökşen'cim AMİN, cümlemizde. Çok öptüm sizi.

SMİLENA dedi ki...

harikasınız....hep mutlu olun Ayşenciğim