23 Aralık 2010 Perşembe

Annenin kitaplığına yeni eklenenler

Tabii kendime de yeni kitaplar aldım.

Artık karar verdim. Latin Amerika Edebiyatı bana hitap ediyor. Kim yazsa..
İlk kez okuyacağım yazarlar

Carlos Fuentes - Sefer
Rudolfo Anaya - Kutsa beni, Ultima ve Alburquerque Yılanının Dansı

Daha evvel okuyup beğendiğim
Mario Vargas Llosa - Masalcı
ve yenilerde okuduğum Körlük'le beğendiğim Jose Saramago - Manastır Güncesi
Mucizeler Dükkanı ile bayıldığım Jorge Amado - Tarçın Kokulu Kız

Yeni başladığım (Kazancakis dışında tabii) Yunan Edebiyatından ilk kez okuyacaklarım
Leon Sciaky- Elveda Selanik
Nicholas Gage (Cage değil) - Eleni
Kostas Tsolakidis - Belki Bir Gün Dönerim

Sadece serviste işe gidip gelirken okuyabiliyorum ama bu bile yetiyor. Şimdilik İdil bana onunlayken kendi kitaplarımı okuma izni vermiyor ama o büyüdüğünde ikimizinde oturup kendi kitaplarımızı okuduğumuzun hayalini kuruyorum.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

aynı hayali ben de Ayşenim o kitapların sayfaalrı mis gibi de kokuyordur :)