5 Aralık 2010 Pazar

Doğum günümüz- Prenses artık 4 yaşında

Tam istediğimiz gibi bir doğum günü oldu. İdil mızıldanmadı, ağlamadı, aldığımız kıyafeti giydi. Bizlerle resim çektirdi.
Sabah uyanır uyanmaz Deida'sına "Doğum günüm geldi mi?" diye sormuş, sonra "Annem evde mi?" Koşarak salona daldı, süsleri, balonları görünce delirdi. Akşama ailecek toplandık, kankisi Tuğba'yı da çağırdık. Danslar, balon savaşları, çığlıklar, kahkalar eşliğinde çok eğlenceli bir doğum günü yaşadık. Sipariş hediyelere bile şaşırmış gibi yapabilme becerisine sahip bir kızım var. Günün lafı ise kimseler gelmeden resim çekilirken bir ara koltuğa yayılan İdil'in
"Hadi kızım gelsene" dediğimizde
"Durun biraz, keyfim yerine gelsin diye bekliyorum" demesi idi. 2 dakika sonra
"Tamam keyfim geldi" dedi de resim çektirmeye devam edebildik!
Biz mi? Cuma gecesi 23.30'a kadar süslemelerle uğraştık. Sabah 1.5 saat pastayı süsledik. Deida çok yoruldu. Benimse ağzım kulaklarımdaydı desem?
Nice senelere bir tanem! Hep sağlıklı, mutlu ol, hep beraber çok güzel günler görelim artık!
Seni tarifsiz seven annen..
Gencay-Yağmur-İdil dans ediyor

Yandannnn

Balon savaşları


Balon savaşlarına büyükler de katılmışken

Çok sükse yapan Ariel peruğumuzu deneyenler Tuna

Yağmur
Doğuş
Doğuş ve Nejat eniştemiz
Nedim eniştemiz

Ariel tacı ile Yağmur

Teyze ve Zehra'mız

Ariel tacı ile Gencay
Ariel tacı ile Derviş, Ariel peruğu ile Gencay ve Yağmur

Day'cım ve Derviş Ariel kılığında:)P
Tuniş ve İdil prenseslerle
Tuniş hazır olda:)D
Yakın plan sofra
Uzak plan sofra
Keyfinin gelmesini bekleyen İdil

Kıyafetimiz
Kıyafetine bayıldığımız İdil ve çam ağacı
Kelebek Pasta
Süslemeye yardım eden İdil
Pasta uzmanı Deida
Kontrolör anneanne
Lamba süsü

Prensesli balonlar
Mutfak kapısı minik çanları

Perili ve prensesli balonlar
Ağacı teftiş eden İdil
Pamuşik ve Aurora
Prensesli happy birthday banneri
Prensesli afiş
Süslü saat
4 yaş balonları
Süslü ayna

13 yorum:

SMİLENA dedi ki...

nice güzel yaşlara ,mutlu yarınlara.mink prensesin kıyafeti de pastası da sevenleri de hepiniz harikasınız....
çok öpüyorum

Deli Anne dedi ki...

nice nie güzel yaşlar olsun İdil'e.. sevdikleriyle, sağlıkla ve huzurla...

hatice dedi ki...

süper yaaa
yeni yaşınız kutlu olsun
bu arada ariel tacı ve saçına bayıldım hep mutlu olmanız dileklerimle

Eylm-Sdnz dedi ki...

mutlu sağlıklı yıllara kuzuma..ayşencim okurken bile çok eylendim..gencay-yağmur ikilisi ayrı favorim ha ha ne eylenceliler-siniz:))))öpüyorum kocamannn...

not:kızın alçısı açılmadı 10 gün kaldı iyileşsin sahalara hızlı bir dönüş yapıcam...bu arada davetiye yolladım:))

tatlıhayat dedi ki...

Resimleri yaptırdım,hepsi çok güzel çıkmış.İyiki doğmuş benim prensesim.

Unknown dedi ki...

Allahım seni kızından güldürsün mutlu sağlıklı hayırlı bir ömrü olsun yavrumun...
Sizler de çok sağlıklı olun ki onunla uzun mutlu yılları beraber yaşayın...
Allahım ne manyak bir ruhum var bu satırları yazarken göz sulanır mı?
Öpüyorum ikinizi de ayrıca da fotoğrafa doyuran kıvamdaki seyirliğe de teşekkürler çok eğlenceli geçmiş belli...
Konuyu dağıttım ki gözlerimin pusu dağılsın...
Hey Allahım...
Neyse gittim ben :)

ELİF dedi ki...

Bir ömür boyu mutlu olun siz emi? Çok seviyorum ikinizi de..İdilden çok misafirler kudurmuş gibi :))Pastanıza da bayıldım ayrıca...

hepsusluydum dedi ki...

Gerçekten çok eğlenceli bir partiydi,iyi ki doğmuş benim zuzum...

Primarima dedi ki...

İyiki doğduuun İdiloşş:D
Aynı gün pörtlediğiniz için yanyana kutlama olanagınız birbirinizi görme imkanınız olmuyor napalım.
Ama biz 4 aralık günü çok andık sizi :))
İdilciği öpüyorum niceee nicee güzel yaşlar karşılasın.

annesiningülü dedi ki...

aman aman kaçırmışım ben İdil'in doğum günüsünü Ayşen :(
öptüm kokladım minişi
gerçi miniş değiller artık koca kızlar oldular ya :)
çok eğlenceli bir parti olmuş canım ya :)
hepinize mutlu yıllar dilerim
umarım artık biter minik kız halleri bizimkilerin :)

aysencifci dedi ki...

Güzel kalpli, güzel yüzlü arkadaşım Semra'cım çok teşekkürler. Öpüyorum sizi.
Deli Anne, çok teşekkürler. Allah hepimizin yavrularını korusun ve neşe ile donatsın.
Hatice, hoşgeldin, güzel dileklerin için teşekkürler, bil mukabele derler eskiler, aynen güzel dileklerini senin için de diliyoruz.
Eylem'cim hala yazı girmeyince merak etmiştim. Umarım Sude iyidir. Demek 10 gün kaldı ha? Hadi hayırlısı. Sude iyi olsun da herşeye değer. Çok öptüm sizi.
Ablam-meleğim sen olmazsan ne yapardım ben? Bu zilli senin gibi teyzesi var diye çok şanslı. Pastam dik dursun dedi diye nöbet tutturdu sana pislik:))))Allah'ım başımdan ayırmasın seni! Feşkat annem benim!
Funda'm ya biz neden seni hiç görmesekte, sesini duymasakta ailedenmişsin gibi hissediyoruz. Üzüldüğünde üzülüp, iyi haberlerinle seviniyoruz? Çok seviyorum seni kadın! Öptümmm
Elif'cim bizim aile kuduruk zaten, İdil'de Adana-Ceyhan kanı var ya o çok cool. Aynı babası olacak Derviş gibi:)DDD
Zerra'mız ablama dedim ya çok şanslı bu kız diye. Şansın öbür bacağıda day'cım ve sensin. Güzel kalbinde ne varsa Allah'ım sana onu bin kat versin, bizim başımızdan eksik olmayın.
Ebru'm, bizde o sarı afetin doğum gününü en içten dileklerimizle kutluyoruz. Umarım uslanırlar:)D
Nice yaşları olsun o güzelliğin sizinle.Çooooooookkkk öptüm sizi.
Bahar'cım yeni-eski işin tekrar hayırlı olsun. Dileklerine teşekkürkler. Çok öptüm sizi.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

okadar eğlendimkiii
o kadar enerji yükledimkii
orada olsam nasıl olurdu bilemedim ? :))
derviş beye, gencaya çokkk güldümm :)))))))))))))))))))))
aallah daha daha nicelerini tüm sevdiklerinizle beraber yaşatsın ayşenim.
İDİLİMİ ÖPÜYOR,
HAYATIN EN GÜZEL RENKLERİNİ ARMAĞAN EDİYORUMM.
BAHTI AÇIK ŞANSI BOL OLSUN SİZLERLE AYŞENCİĞİM.
Nice yıllara canım

aysencifci dedi ki...

AMİNNNN Nunu'cum! Tüm güzel dileklerinin 1000 misli sizlere canım. Bir dahaki sefere çağıracağım seni, gelmezsen küserim ona göre:)D
Öpüyorum çok çok.