22 Aralık 2010 Çarşamba

Ne keyifli haber aldım az önce!

Bir arkadaşım var, sık sık görüşmesekte her görüşmemizde kaldığımız yerden devam edebildiğimiz, "aramadın" tribine girmediğimiz, görüşmesekte, telefonlaşmasakta aklımızda hep ötekinin bir yerinin olduğu bir arkadaşım.
Bu arkadaşımın ciddi ve sıkıntılı sağlık sorunları oldu, önce babası kansere yakalandı, rahmetli çok huysuz olduğundan, sağlığında da bu zavallılara çok çektirdiğinden, hastayken duble kapris olmuştu. Vefat ettiğinde arkadaşım işten ayrıldı ve annesine yardım etmeye başladı.Sonra arkadaşımın beyninde ur çıktı. Alınması sakıncalı olan ancak tiroidine baskı yaptığından ne yese hakikaten kilo alan bu arkadaşım kendi azmiyle 2 senede tam 75 kilo verdi ve tığ gibi oldu. Tabii bu 75 kg sonucu vücudunda sarkmalar oldu, devlette estetik oldu ancak hem tiroidleri hem beynindeki ur sonucu iyileşmesi çok uzun ve sıkıntılı oldu. Sonrasında lüzumsuz birine karasevdalandı, hemde ne sevda. Adam askerdeyken bana bile telefon açtırdı adam izinde mi yalan mı söylüyor diye...
Adam işe yaramazdı.Hem annesi hem ben başının etini yedik, "ayrıl ayrıl" diye. O dönemde biz annemle beraber oturmaya başladık, sonra baba evimizi kapatıp bizim eve taşındık, benim sağlık sorunlarım vs. derken bir süre arayamadık birbirimizi. Sonra annesini aradığımda evlendiğini öğrendim, başka biriyle, bir askerle. Yaşlarımız yakındır birbirine. Annesinden telefonunu aldım, konuştuk. Mutluydu, huzurluydu, eşini seviyordu, eşi de onu seviyordu.
Dün akşam Deida onu sordu
"Ne yapıyor haber aldın mı? Bebeği oldu mu?" diye.
"Yok canım, bu yaşta ne bebeği? Hemde o kadar ciddi sağlık sorunları var kızın" dedim.
Bugün müsaittim ve aradım. Ne öğreneyim dersiniz?
Tam 55 günlük bir oğlan annesiymiş!
O kadar sevindim, o kadar mutlu oldum ki anlatamam!
Canım benim, hamilelikte 22 tansiyonla ve 400 şekerle mücadele etmiş. Yarı hamilelik hastanede yarı hamilelik evde yatarak geçmiş. 34 hf alalım demişler, istememiş. 39 hf doğum yapmış. Yine tiroid belasından ve şekerden yaraları tam iyileşmemiş ama o kadar mutluydu ki, herşeyi göze almıştı, bir evlat sahibi olabilmek uğruna!
Canım, Allah sizi bebeğinle birbirinize bağışlasın, çok uzun yıllar, çok sağlıklı yaşayın ana-oğul ve eşin! Güle güle büyüt bebeğini, Rabbim güzel kalbinde ne varsa sana tattırsın.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

:) hep sağlıklı olsunlar inşallah ana oğul :)

SMİLENA dedi ki...

allah bebeğine bağışlasın .analı babalı büyüsün yavrucuk.çok sevindim...

Eylm-Sdnz dedi ki...

sağlıkla büyütsün kuzucuğu..allah çocuklarımızdan güldürsün...

Adsız dedi ki...

Geçenlerde ve blogunuza rastladım boyunca okuma olmuştur. Sanırım ilk yorum düşündüm. Ben ne okuma keyif aldık dışında söylemek bilmiyorum. Güzel bir blog.

Adsız dedi ki...

Oldukça güzel bir yazı. Sadece blogunuza sendeledi ve ben gerçekten günlüğü gönderileri tarama zevk olduğunu söylemek istedim. Her durumda ben senin beslemesine abone olacağım ve seni yakında tekrar yazmak umut!