3 Aralık 2010 Cuma

Heyecan var!

Heyecan var, yarın İdil'in doğum günü.
Yine aile içinde kutlayacağız. Baba tam gün çalıştığından akşam yemeğinde toplanacağız.
Menümüz
Etli sarma
Barbunya
Pilav
Patlıcanlı-biberli salata
Ve pasta.

Hediye siparişleri verildi.
Teyze'ye Süpriz Kanatlı Barbie
Zerra'cım ve Day'cım'a Tinker Bell
Biz zaten ağlayan-zırlayan-süt içen birşey almıştık, ek olarak bir sürü kitap aldım ama belki kargo yetişmeyecek. Hala bekliyorum:(

Pasta'sını kelebek pasta istedi, Deida ile bu gece süsleyeceğiz. Keki dün geceden pişirdik.

Bu gece o yattıktan sonra salonu süsleyeceğiz.
Yılbaşı çamımızı doğum günü şerefine kuracağız, süsleyeceğiz.
Prensesli süsler ve balonlar unutulmadı tabii.
Yeni mumlar ve balonlar alındı rengarenk.

Hanım'ın Ariel ve diğer süslü kıyafeti, çorapları, ev ayakkabıları hazır. Tacı hazır.

Sabah uyandığında yüzünün ifadesini çok merak ediyorum..

GEL YARIN GEL

4 yorum:

Unknown dedi ki...

ne heyecanlı okurken benim bile yüzümde bir gülümseme haydi gel yarın :)

Robin Goodfellow dedi ki...

vaaay İdil hanım koca kız oluyor, ya biliyor musun İdil'i ben bile hatırlıyorum. Rima doğduğunda hastaneye geldiğinde görmüştüm, hatta kendi aramızda vaay bebeğe bak amma saçlı hem de kapkara saçları diye konuşmuştuk. hehe nerdeen nereye. hanımlar büyüdü de doğum gününde hediye bekler oldu :)
Nice mutlu sağlıklı ve Potuk'lu senelereee

tatlıhayat dedi ki...

OYYY,OYYYY,teyzesi kurban olsun onu veren allahıma iyi ki vermiş ne yapardık bilmem,ailemizin neşesi oldu onun sayesinde lugatımıza yeni kelimeler girdi..:)) nice yaşlara benim güzel prensesim,seni çokkkk seviyorum...

aysencifci dedi ki...

Funda'm ne diyeyim ki sana? Dileklerinin içten olduğunu biliyorum, hislerinin. Başka bir şey istemem. Kalbime göre birini arkadaş edindim ya, bu bana yeter. Çok öptüm.
Ayşegül vallahi mi? Ben senin hastanede olduğunu bilmiyordum! Birde muhtemelen ne ağlak bebek diye konuşmuşsunuzdur. Videoda bakıyorum mütemadiyen ağlıyor pislik! Çok şükür büyüdüler, beklentileri de maalesef büyüdü ama aşıkız onlara! Bizde seni öptüm, Nancy'yi yaladık.
Ablam-meleğim hakikaten yaw, iyi ki doğdu! 400 iğneye değdi vallahi! Seni o kadar seviyor ki neden gidiyorsun diye üzülüyor. Artık bizle kal:)D Tabii Medim eniştesi de. Gene ona mektup yazdık. Çok öptük.