19 Ocak 2011 Çarşamba

Tırstım ben...

Dün sabahki telefon muhabettimizden sonra tırstım ben!

Vallahi bu kız beni susuz-sulu götürür-getirir-satar-alır! Artık tamamen insafına kalmışım...

Geçen hafta sonlarından birinde sabah Ş.ok markete gittik. Orda kapı önüne atılmış kıyrıtık oyuncaklar arasında kartonun üstünde Ariel resmi olan bir doktor seti vardı. Radarları her daim açık olan zottik tabii bunu gördü. "Alalım" dedi, "evde doktor setin var, almam" dedim. Mevzu kapandı- sanmışım meğer-.

Bugün telefonda hoşbeşten sonra

İ "Seninle aynı fikirde olmazsak sen üzülür müsün annecim?"

A "Hımm. Nasıl anlatsam?" Durakladım "Tabii ki ikimizde aynı fikirde olmak zorunda değiliz, ayrı fikirlerimiz olabilir, seni fikirlerine katılmayabilirim. Ama sonra ne yaptık hani geçenlerde? Konuştuk ve bir çözüm.."

Lafı ağzıma tıkayarak

İ "Ben Ariel'in doktor setini çok beğendim. Sen beğenmedin. Aynı fikirde olalım o zaman! Sende beğen!"

A "Ne Ariel'i? Ne doktor seti?"

İ "Hani Ş.ok'ta görmüştük, oyuncakların.." - içinde- diyemeden atlıyorum

A "Amaann, çok dandikti kızım o! İncecik! Hemen kırılır. Senin evde doktor setin var ya annem!"

İ "Ama Ariel ağlıyor! Ben sesini duydum! Doktor setimi al diyor"

A "Sen Ariel'e de ki, bende senin şarkı söyleyen bebeğin var, 2 filmin var, kalemin var, kıyafetin var, tacın var, saçın var. Alamam seni de."

İ "Diyemem! Çok üzülür sonra"

A "De, de. Birşey olmaz"

İ "Ama"... Dikkatini başka yöne çekme taktiğine karar veriyorum

A "Ben sana hem artık bebek almayacağım! Sen büyüdün. Büyük oyunları alacağım"

İ "Nasıl oyunlarrr???"

A "Süpriz!"

İ "Ama sen bana anlatsan ben çok mutlu olurum biliyor musun?"

A "Süprizler anlatılmaz ki"

İ "Sen bi lokma anlat, çok mutlu olucam ben"

Dikkat dağıtma metodunu kullanma isteyen zottik devam eder

İ "Kumbaram çok ağırlaştı. Babama söyle yarın götürsün, açtırsın. Çok param oldu benim."

A "Afferim benim kuzuma"

İ "Senin paran var mı? Eğer olsaydı bana Yasemin bebeği alır mıydın?

A "Yasemin'in bebeği yok ki"

İ "Vardır! Sen bakmamışsındır"

A "Yok vallahi, ben baktım. Bulsaydım alacaktım sana"

İ "Peki Ariel'in bebeği (peluş) var mı?"

A "O da yok" (Yalan! Bir yerde gördüm var)

İ "Yaa, Sindirella var mı?" (Beni deniyor. Bunu sordu ve ben var dedim. Şimdi yok desem olmaz)

A " Var, evet"

İ "O zaman paran olunca sen bana Sindirella bebeği alırsın" üzgün bir sesle konuşmaktadır. Gaza gelen biri olsa gidip kapıp o oyuncağı getirir. Öyle melül melül konuşuyor ki, duyan hiç oyuncağı yok ve en çok istediği bu oyuncak zanneder.

A "Annecim, artık bebek.." lafı ağzıma tıkayan hanımdudu

İ "Neyse, bu konuyu akşam eve gelince konuşuruz. Hoşçakallll"



Ya! Ben korkmayayım da kimler korksun?

Hiç yorum yok: