5 Temmuz 2012 Perşembe

İlk kez evcil hayvanına ağladı

Yok yok, Potuk değil! Bizim balık sevdamız her sene alevlenir. Bu sene işi sağlama alıp akvaryum ve motor bile aldık. Geçenlerde Şahmeran ölünce kala kala 2 kaldılar. Ariel ve Medusa. Ariel pazardan alınma, epeydir yaşıyordu. Bu sabah yüzeye çıktı ve bunu gören bizimkinde nasıl bir içli ağlama! Sanki ilk kez ölüyor balığı! Hep ölünce çöpe atarız yenisi alınır. Bu kez ise inci gözyaşları ile
"Ne olur ölme Ariel" diye ağlamalar mı dersiniz
"Allah'ını seversen yaşa" demeler mi!
Başından kalkmadı.
"Gömelim mi?" dedim
"Hayır çöpe atalım" dedi.
Attık. Durup durup çöpe gitti, öpücük verdi Ariel'e, ağladı durdu.
"Yenisini alalım" dedim ama bir süre
"Ariel beni görüyor mu?"
"Çöpteki şimdi beni duyar mı?"
Çöptekinin bir kabuk olduğu, ruhunun çıkıp cennete, diğer balıkların yanına gittiğini söyledim.
"Beni özler mi?" diye sordu
Özleyeceğini ve şanslı bir balık olduğunu, çünkü bizim onu çok sevdiğimizi ve iyi baktığımızı anlattım.
Kahvaltıda gökyüzüne el salladı, öpücük yolladı.
Gidip 3 yeni balık daha aldık. Şimdi adları
Selena Gomez
Ariel
Medusa
Şahmeran
Off off..

2 yorum:

Hande dedi ki...

Ayyy yemin ederim başlığı okuyunca nefesimi tuttum. Korkuttun beni hem de çok, eee tabii o da can ama Potuk değil çok şükür

Unknown dedi ki...

ne güldüm okurken :)
Hey Allahım hele Allahını seversen yaşa kısmı...
hoş biz bunları yaşamadık mı katmerlisini yaşadık bir de törenimiz var helvamız var var oğlu var...
öperim kuzular :)