4 Ekim 2011 Salı

Yaşasın!!!!!


Allah'ım dualarım kabul oldu.


Bilen bilir, çalışma hayatıyla bir nefret-nefret ilişkim vardır.


1986'dan beri, üniversiteden beri çalışırım. Yapmadığım iş kalmadı desem yeridir ama ne plaza kızı olabildim, ne güzel bir işte çalışabildim.


Halen çalıştığım yerin tek artısı cumartesi çalışma olmaması ve hiç mesai yapmamaktı.


2003 Şubat'tan beri çalıştığım şirketten bugün istifa ettim. Kanunlar gereği 6 hafta daha çalışmak zorundayım ama sayılı gün nasıl olsa geçer değil mi?


Çok huzurluyum, artık evimde çocuğuma kendim bakacağım, evimin keyfini süreceğim.



Yansın dünya, benim içinde samanım yok nasılsa...

Bunca sene beni psikolojik olarak çökertenlere selam olsun! Sayelerinde 2 kez kansere yakalandım.

Herkesin bir sınırı/sabır eşiği var ve benim sınırımı aşanlar aslında bana bilmeden iyilik yaptılar!


Kalmış emekliliğe 2 sene ve ben kesinlikle çalışmayı düşünmüyorum.

Deida'ya bu akşam söyleyeceğim.

Böylece evim sessiz, huzurlu haline kavuşacak. Akşamları "şöyle yaptı, böyle beni üzdü" diyen olmayacak, ben kızınca "Deida'm bana böyle davranmıyor" deyip küsen olmayacak, evden bağırma sesleri gelmeyecek, herşey çok güzel olacak.


Tek sıkıntı İdil'in bu duruma alışması. Dile kolay doğduğu günden beri ona bakan kadın gidecek ama sanıyorum ben evde olunca bu durumu daha kolay atlatacaktır. En azından ilkokula başlamadan Deida alışkanlığından kurtulur.

4 yorum:

Robin Goodfellow dedi ki...

tebrik ederim valla büyük cesaret, ben şimdiden kafayı tırlattım bakalım ne zaman evimin kadını köpeğimin anası olacağım. ben de daha bugün istifa ettim , bir nevi kovdular da beni istifaya götürdüler diyelim. sebebi de bir gün hasta olup rapor almam. ben insan değil de mekaniğim zaten. peeh.
ooh 6 hafta sonra çalsın sazlar oynasın kızlar . senin için çok sevindim.

mariposa dedi ki...

Hayırlı olsun, bu kararın size mutluluk getireceğinden eminim. Yanlız şu iki seneyi tamamlasanız süper olur kanımca, yani birinin yanında göstemelik olarak filan :))

annesiningülü dedi ki...

aaa canım ben bile çok sevindim :)
kızınla olmak gibisi varmı? zaten kalmış 2 sene ohh süper :)))

Anne İş'te dedi ki...

İsteğinin gerçekleşmesi ne güzel;inşallah sonrası da istediğin gibi olur.Mutluluğunu buradan hissettim Ayşen'cim:)kalan 2 seneyi dışardan ödersin...oh misss