3 Ağustos 2010 Salı

Pimi çekilmiş anne!

Tiroid muzdaribi bu anne kişisi- ki ben oluyorum- 2.kez yapılacak kontroller için tekrar dışardan aldığı tiroid hormonunu 3 hafta keserse ne olur? DAHA 1.HF BİTİMİNDE!!!
1- Yorgunluk- öyle böyle değil, 1 kat merdiven çıkınca bile 1 saat dinlenmesini gerektirecek kadar
2- Uykusuzluk - Pazar sabah 07.30'da kalkan bünye Pazartesi sabah 04.30 olup HALEN uyuyamaz
3- Uykusuzluğa bağlı kalp çarpıntısı ve nefes alamama
4- Sinirler pimi çekilmiş bomba misali her an her olayda patlamaya aday-bazende patlar
5- Tiroid hormonu ile adet kanamasının AŞIRI YOĞUN artışı direkt bağlantılı olduğundan bir de bu eklendi
6- Bunlar yetmiyormuş gibi ameliyatlı olduğum halde tekrarlayan sevgili bel fıtığım AZITTI!

Pazar gecesini Pazartesi sabahına bağlayan geceyi 3 kanape- bir yatak-yatak odası-salon arası geçiren ben zavallısı, dün 2 adet 3'lü kanapeyi bitiştirip,klimayı açıp altında UYUDUM. Rahat değildim ama en azından nefes alarak uyudum.

Bu arada bu yatak şekline bayılan İdil dudaklarını büzerek benimle uyumak isteyince uydurma kanape-yatakta birlikte yattık. Saat 21.30, uykusuzluktan bayılmak üzereyim. Derviş tv'yi kapatıp klimalı salondan hamam gibi mutfağa gitsede;

Önce kitaplarla yatmak istedi
Sonra kitap okutmak istedi- 3 tane birden!
K.kası geldi
Gidip k.kasını yapıp geri yatağa geldi
Ayıcıkları soğuktu ama Gülcan (kuzusu) neden sıcaktı? Aşağıda kalmıştı, klimanın yörüngesinde o da soğutuldu
2.kez k.kası geldi
Bu arada Derviş klimalı yerde uyumak cezbediciliğine karşı koyamayıp kanape-yatağa geldi
2. K.kası biten İdil tekrar yanımıza geldi - "babası ben burdayken sen git" dedi
Derviş yatak odasına geri gitti
Potuk bu arada defalarca yerinden edildi, İdil bir türlü ona rahat vermedi
Kanape-yatakta zıplanıp zıplanmayacağı test edildi, zıplanmıyormuş
"Deidam yanlız yatamaz, üzülür" dedi
Ben bu seremonide ağzımı bile açmadım.
Geri gidip Deida ile yattı da
Sonra Deida'sına "annem bensiz yatamaz" tribi attı.
Koridorda bir kendi ve Deida'nın odasına bir babasıyla benim uyuduğumuz salona girip ertarı kolaçan etti
Önce "gel kuzum yanımıza" ile başlayan ve dakikalarca süren odalar arası teftişe daralan Derviş "höyyyt" diye nara atınca Deida'da karar kıldı da 22.30'dan sonra deliksiz uyuyabildim.

Bu arada cumartesi saçını Masal Çocuk Kuaförü'nde kestirdik. Çok güzel oldu. Pahalı birazcık ama çok hijyenik ve güzel düşünülmüş bir yer. Kuaföre giderken de süslenip tüm takılarını taktı. Pazar alışverişe giderken de takıların hepsi takılmıştı. Sonuç?

TATAAAA!!! Bknz yukardaki fotolar, uğraştırmayın beni şimdi o 3 fotoyu buraya indirmeye:)D

4 yorum:

Unknown dedi ki...

yerler senin o kokoş halini :)

hepsusluydum dedi ki...

Canımm bacım benimmm..Her şey gibi bunlarda geçecek:))Çok güzel olmuş İdil'in saçları, kara cadı olmuş iyice..Bu arada Potuk'u da ekledim:))

ELİF dedi ki...

E Ayşenim neden kestin hormonu be canım sana bu kadar eziyet ediyorsa??

aysencifci dedi ki...

Funda'm devamını diliyoruz bu kokoş hallerin:)
Zekoş, teşekkür ediyor Potuk yingesi, ellerinden yaladı. Özledik sizi çok çok.
Elif'cim doktor tahlil için kesti canım yoksa hiç kendimi bu kadar strese sokarmıyım? Öptüm seni ve Rüya'yı.