20 Mayıs 2010 Perşembe

Turkuazoo






İdil gibi deniz diye uluyan, köpek balığı al bana diyen bir denizseveri Turkuazoo'ya götürmesek olmazdı di mi? Derviş'e yaklaşık 1 aydır yapılan "bizi akvaryuma götür n'ooooluurrr" yalvarmaları bizden kurtulmak için "19 Mayıs'ta gideriz" sözü ile bitirilince, sabahın köründe kalkıp kahvaltı edip- İdil aç geldi- kendimizi yola attık. Giderken derviş anneme "Ta Çorlu'ya akvaryum görmeye gidilir mi ya! Sanki evde yok!" diye beni şikayet edince annem ciddi ciddi Çorlu'ya gideceğiz sanıp bizi 2 saat sonra evde görünce küçük çaplı şok yaşadı!

İdil BAYILDI, çıkışta bizde Avrupa'daki müzeler gibi oyuncak reyonundan geçerken mıknatıslı balık tutma oyuncağı aldırdı ve 3 gündür onunla oynuyor.

Hakikaten çok güzel Turkuazoo. Barcelona'da benzerine gitmiştim, burası daha büyük ve daha güzel. Gezmesi kolay, geniş mekanlar. Barcelona'dakinin tünelinde tavan daha yüksekti ve daha fazla aydınlatılmıştı ama bizimkinin parkuru çok daha uzun.

Muhakkak bir kez gidilmeli bence.

5 yorum:

tatlıhayat dedi ki...

İdilim sonunda vapos balığını gördü ha?şimdi size gidiyorum idil in ifadesini alayım.

annesiningülü dedi ki...

çok güzeldi dimi :D
ben Yağmur'dan çok bayılmıştım yaaa. hele o palyaço balıklarına :)

Belkıs dedi ki...

İstanbul' da olmak vardıı diyesim geliyor benim bu gibi şeyleri okuyunca yaaa, Bursa iyi hoşta mekan, etkinlik fukarası işte benim şehrim

allımorlu dedi ki...

ohh ohh gezin:))lunaparklar,tatiller,akvaryumlar..
sırada ne var:))

Adsız dedi ki...

her gördüğümde bende bayılıyorum buraya fotoğraflarda masal gibi ya..