17 Mayıs 2010 Pazartesi

Lunapark seferimiz

Çocukluğunda Lunapark görmemiş bünye sıcak bir Pazar günü afur pofur eden ev ahalisini nasıl eğlendirir?

1- Önce derviş yan komşuyla F.ormula 1 seyretmek için kanapeye çöreklenmiştir. Kendisine bizi Lunapark'a götürüp bırakmasını, sonra gelip almasını söylersin, homur homur eder, vır vır eder.
2- Kulaklarını tıkayıp, suratını gülücük yerleştirip "hadi assslanım, yaparsınnn, en iyi koca benimki valla" gazı eşliğinde kendini Lunapark'a atarsın.
3- SENİN annen o sırada "Adamın bir Pazar'ı var, bu sıcakta nerden aklına gelir böyle şeyler? Evin orda park mı yok? Adamı niye sürükliyorsun" diye DAMADINI tutar ama Lunapark'a da koşarak gelir.
4- İçeri girerken nerdeyse koşarak çocuğu sürükler ve gişeye dalarsın, kombine jeton alırsın.
5- Kabız kuğu "ben ona binmem", "o çok sallanıyor", "bu rüzgar yapıyor", "oturmam, ayakta duracam", "ayakta duramam, ayağım ağırıyor" diye mızıldanıp durur.
6- "Hadi kuzum, beraber bineriz annecim, ay çok eğlenceli değil mi?Bak bende oturdum" diye diye çocuğu gaza getirmeye çalışırsın.
7- Lunapark yetkilileri neye izin verirse her alete biner, her atraksiyonu denersin.
8- Çocuktan fazla sen eğlenirsin.
9- Lunapark'ta başında üç kadın olup mütemadiyen "İdiiiillll" diye el sallanan tek çocuk senin kızın olur.
10- Her eğlenceden sonra aynı şeye tekrar binmek isteyen kızını "ama bak bunu da deneyelim, bak bu da çok eğlenceli" diye zorrrla kandırıp başka şeylere de binersin.
11- Hayatında ilk kez kıytırık roller coaster'a biner ve içinden korkudan ölürken, kızın korkmasın diye "heyooo, çok eğlenceli" tezahüratı yaparsın.
12- Dönüşte gelsin alsın diye babayı ararsın. Arabaya güle oynaya binersin "Ayyy, çok eğlendik babası" dersin "Finish bir kaçsın, ben size akşam eğlenceyi teker teker gösterecem" diye cevap alırsın.
13- Otoparkta arkadaşlarını gören kuzun birazda dışarda oynasın diye bisikletini alır aşağı inersin.
14- Orda kuzun koşup oynarken sen ayakta onun peşinden dışarı çıkmasın diye bakma yarışı yaparsın.
15- Nihayet eve geldiğinde hem anneanne hem torun sızar.
16- Yarım saat uyumalarına izin verir, sonra kaldırır yemek yedirirsin.
17- Balon şişirirsin.
18- Balonu balkondan uçuran kızını tebrik edersin.
19- Balonun peşinde aşağı inersin, bulamazsın.
20- Balonun aşağıda olmadığına inanmayan kızını tekrar aşağı indirirsin.
21- Ağlaması kesilsin diye dondurma rüşveti teklif edersin.
22- Yukarı çıkıp cüzdanı alır birlikte bakkala gidersin.
23- Dondurma alıp eve dönersin.
24- Akşam nerde yattığını bilmeden sende sızarsın.




11 yorum:

ELİF dedi ki...

Ay kıyamam ben sana yaaa, ama eğlendiğine çok sevindim...

Primarima dedi ki...

Ayşen öldürüyrsun beni gülmekten ya Kabız Kuğu ne kardeşim?
Ne güzeldir lunapark eğlencesi biz iki sene önce eşim annem ben gittik yahu kızmız hak getire hepsine bindik hepsine!
Şimdi bizim avil Rima lunapark sevmıyor bılıyrmusun ne anormal cocuk!hangı lunapark bu?

annesiningülü dedi ki...

Ayşen bu kızlar bizi ne hallere düşürüyor ya :)
İdil'i, seni ve anneni öperim
ne güzel sızmışlar

Adsız dedi ki...

HARİKA YA ÇOK ÖZENDİM AMA ASYA DA LUNAPARK SEVMEYENLERDEN NE YAZIKKİ BELKİ BİRAZ DAHA BÜYÜRSE ZEVK ALABİLİR:)
ÖPÜYORUM İKİNİZİDE:)

Eylm-Sdnz dedi ki...

İlahi çok güldüm çok eylendim yazını okurken..Neden biz hep bağıra bağıra çocuklara el salııyoruz:))))sende bendenmişsin:))))

Eylm-Sdnz dedi ki...

İlahi çok güldüm çok eylendim yazını okurken..Neden biz hep bağıra bağıra çocuklara el salııyoruz:))))sende bendenmişsin:))))

aysencifci dedi ki...

Elif'cim en kısa sürede ben araba kullanmayı öğreneyim de bak gör sen ucum bucağım nerelerden çıkacak:)D
Ebru'm bir ara Leman'da mı ne vardı herşeye muhalif, hiçbir şeyden zevk almaz bir tipleme, adı da Kabız Kuğu'ydu. Bizim zilli de böyle mızıldak olduğu için genelde ona Kabız Kuğu diyorum:)D Avil'de güzelmiş, bunu da kullanayım:)D Demek 4 Aralık 2006 doğumlular Lunapark sevmezmiş, bende beraber kızları götürelim diyecektim. Öptük.
Bahar'cım aslında Potuk'ta sızdı ama onu Lunapark'a götüremediğim için onun resmini çekmedim:)D Evde birşey var sanırım herkes -Deida ve ben hariç- uyuyor:)D
Selda bence de büyürse Lunapark'ı sever. O bezelye tırtılına çoşkusuna ben bittim Asya'nın! Yavrum çok tatlı maaşallah. Allah bağışlasın.
Eylem, Cem Yılmaz meşhur görünce el sallama diye bir huyumuzdan bahseder ya, bizim kuzularda bizim için meşhur ya, ondan sanırım bu el sallama işi! Ama yemin ederim sadece biz el sallıyorduk kendi çocuğumuza:)D Öptük Şude'yi (bilerek yazdım Şude diye, onun konuşmaları çok hoşuma gidiyor) ve Seni.

Gökşen dedi ki...

Maltepe'deki lunapark mı bu? Bizde de sık sık gidiyoruz, belki karşılaşırız bir haftasonu eğlenirken... hmm pardon çocukları eğlendirirken diyecektim :P

allımorlu dedi ki...

gondola da binseydiniz çok eğlenceli oo:))haşatını çıkarıyor insanın ama uçarken heyecanlı oluyor:))

Belkıs dedi ki...

:))))))))) e ayşen süpersin :)) yalnız varya yazının sonuna doğruu tükendim ben burdan abicim yaaa

aysencifci dedi ki...

Gökşen, Evet Maltepe'deki park. İnşallah rastlaşırız. Biz ilk defa gittik ama artık sık sık gideriz herhalde. Öpüyorum.
Allı'm kızı gondola bindiremezdim, ben de öyle fazla hoplamalı atraksiyonlara gelemem, bu iyiydi, iyi. Öptümm
Belkıs, sen bana sor demiycem sen de annesin anlarsın bitap halimi:)D Müsebbibine aşık olmasam hiç çekilmezdi. Öptüm seni ve Ece'yi.