6 Mayıs 2010 Perşembe

İnsan yaşlandığını nasıl anlar?


Çoğu Blogger yazarı epeyce genç, o yüzden bu tecrübeyi henüz yaşamadılar. Eh bir abla olarak sizi bu konuda bilgilendirmeden geçemeyeceğim.

Ben yaş takıntılı hiç değililim, her yaşın kendi güzelliği vardır ve Allah sağlık versin her yaşı yaşayıp görelim isterim.

Ancak insan kendini hiç yaşlı görmüyormuş meğer. Ne zamanki çocuklar yolda bana "abla" değil de "teyze" diye seslendi, o zaman "hee, demek yaşlanmaya başladık" dedim. Ben kendimi herhangi bir yaşa bağlı hissetmesem de yaşlı da hissetmiyorum henüz.

Geçenlerde hafta sonu hava güzel olunca İdil'i alıp parka gittik, yolda ille meyve suyu diye tutturunca ve yemeğini yediği için mahallemizin bakkalına değil (bu konuda çok muhafazakarız, her alışverişi mahalle esnafından yaparız) başka bir bakkala girdik, kuzu istediği meyve suyunu aldı, sıra para ödemeye geldi. Bakkal 60-65 yaşlarında bir bey.

"Torun mu?" dedi! BANA! YOK DEVE!

"Yok annesiyim" dedim.

Sırıttı

"Geç doğmuş o zaman" dedi.

Ulan hala konuşuyor!

La havle dedik çıktık.

Dün sabah servis beklerken her sabah o saatlerde bizim kapının önünü temizleyen belediye elemanı yanıma geldi ve

"Kaç sene kaldı emekliliğe abla?" dedi!

NASIL YA!

"4" dedim.

"Geçer geçer" dedi.

Artık ne kadar bıkkın ve yaşlı görünüyorsam adamcağız aklı sıra beni teselli etti!

Yaşlanmışım ben, anladım..

7 yorum:

ELİF dedi ki...

Oyy kıyamam ben sana, senin gönlün genç bir kere, hem azıcık kilo versen bence çok daha genç görüneceksin, ben de çok kiloluyken daha yaşlı sanıyolardı beni.Hem insan hep kendini genç hissediyor, önemli olan da bu değil mi?

annesiningülü dedi ki...

halt etmişler :)

allımorlu dedi ki...

onların gönülleri yorulmuş,herkesi kendileri gibi zannediyolardır bence..
bide ağız alışkanlığı var ya,konuşmadan duraaz yurdum insanı naaparsın:PP

meltem dedi ki...

ahahhahaaa kıyamam ben sana yaaaaaa:))) olsun önemli olan ruhun genç ya!!! boşver nasıl göründüpün kimin umrunda
öpüyorum ikinizide
aaa ayşen ablam;23 mayıs da nehirin doğumgününü kutlamayı planlıyorum bi aksilik olmassa! şimdiden bilginiz olsun lütfen sizi de aramızda görmek istiyorum mutlaka

Gökşen dedi ki...

Ayşen, çok tatlı anlatmışsın kocaman bir gülümseme yayıldı yüzüme :-) Bu arada ben de yaş takıntılı olmadığımı düşünürdüm hep ama bu sene 35'in kerametinden midir nedir pek taktım bu konuya. Lâl bile taklidimi yapıyor artık, yaşlanıyor muyum ben diye soruyor bana. Gönüller genç olsun napalım :-)

benimkuzum dedi ki...

Ayşennn güldürdün beni , bence gözleri bozuk onların aldırma :)
öptüm çokkk

aysencifci dedi ki...

Elif'cim sen daha çoook gençsin, 10 sene sonra görüşelim bu konuyu:)D
Kilo konusunda haklısın, halen sigara konusundaki kararlılığımı rejim konusunda gösteremiyorum. İnşallah bir gün onu da beceririm.
Bahar'cım bazen ben bile sabah aynada kendimi görüp başımı çeviriyorum:)D
Allı'm haklısın güzel arkadaşım. Gönüller yorgun! Öpüyorum seni
Meltem vallahi çok istiyorum sizi görmeyi! İnşallah 23'ünde görüşürüz. Bu arada senin o güzel yazılarını çok özledim ben. Öptüm sizi.
Gökşen Allah sağlık versin, sen daha endişelenmek için çoooookk gençsin. Lal'i ve seni öptük. Kardeşinin ilk anneler gününü kutlarım. Bebeği benim için öppppün lütfen.
Figen'cim kuzum çok büyümüş, çok güzelleşmiş. Bir türlü fırsat olup görüşemedik. Hepinizi öptüm. Beren'i ve Gülay'ı da öperim.