8 Temmuz 2009 Çarşamba

Şafak 9 yada 10

Herkes tatile gider de biz duracak mıyız? Babaanneye gideceğiz, içimde soru işaretleriyle..
Çünkü tam 3 çocuk olacaklar, 1 yaş-2 yaş-2,5 yaş ki buçukluk olan bizim sonsuz kaprizzz İdil hatun.. 2'lik olan daha konuşamıyor ama cevvalll, sinirliii, 1'lik yavrum ağzı var dili yok..
Oyuncak paylaşımından çok kavga ederiz gibime geliyor. Dur bakalım..
Bu arada babanın hhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiççççççççççççç bir şekilde yardımı olmayacak, anneanne ve Deida gelmeyecek. Yanlız kovboy'um... Yol 12 saat... Offf offf...

7 yorum:

ELİF dedi ki...

ama zaten babaların hiiiiiiççççççç yardımı olmuyor ki canım.İyi tatiller diliyorum size...

Primarima dedi ki...

Offfff Allah kolaylık versin canım arkadasım...

benimkuzum dedi ki...

sabırrr diliyorum ammaaa belki de çok güzel geçecektir bilemezsin ? :)

Eylm-Sdnz dedi ki...

kolay gelsin 3 çocukla tek başına çok zor..tatilin kötüsü olmaz derler ya..sen keyifini çıkarmaya çalış..sevgiler

Adsız dedi ki...

Babaanneden de mi yardım yok? tek çocukla insan yardımsız baş ediyor ama 3 çocuk deyince işte ben korkarım o tatilden. allah kolaylık versin. :)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

HER ŞEY SAĞLIKLA KEYİFLE OLSUN YETERKİ..
SANA ÇOK İYİ GELECEK AYŞENCİĞİM..
İYİ TATİLLER..
SEVGİLER...

aysencifci dedi ki...

Elif'cim olmuyor yardımları değilmi? Sadece bizim model mi böyle diye düşünüyorum bazen.
Ebru'cum sanada:))) Anladın sen onu:)))
Figen'cim gittiğimiz insan babaannemiz gibi temizlik takıntılı olunca pekte güzel geçmez ama neticede o da torununu senede 1-2 görüyor, 1 hafta dişimizi sıkarız icabında:))
Sude Naz'ın annesi, teşekkürler, bu arada isminiz neydi?:))) Ne ayıp di mi? Blogunuzu okuyorum ama adınızı daha öğrenmedim:(((
Gülcan, teşekkürler,3 çocuğun annesi ayrı olunca babaanne sadece temizlik (titiz de biraz) ve yemeğe bakıyor.
Nunu'cum teşekkürler,öpüyorum