8 Haziran 2009 Pazartesi

Tuvalet eğitimi- 2.Gün




Normalde evi hiç arayıp kuzum ne yapıyor diye sormam. Onlar sabah beni ararlar, İdil'le konuşurum, o kadar. Sanırım annem ve Deida'ye olan güvenimden bu rahatlığım.
Ama şimdi iş başka, hayatımızın nerdeyse en önemli adımını attık. O yüzden dün tam 3 kez telefon ettim durum nasıl diye.
Sadece 2 kaza, biri uyku gelmişken Deida'nın kucağında şarrr diye, diğeri Barbie 12 Dans Eden Prenses filmine (yeni takıntısı 6-7 kez seyrediyor her gün!) dalmışken akşam ayakta şurr diye...
7 kez güzel ç.ş, (miktarı yani) sayısız kez damla ç.ş. Hepsi lazımlığa, sadece k.lotlara bir damla kaçtı bir kaç kez.
Büyük k.ka olayı ise yok daha, bakalım onda durum ne olacak.
Dün sadece teyzemizi arayabilmiştik, çünkü dün sadece 1 kez lazımlığa isabet ettirdi ve ardından uyuduk. O yüzden bu kutlu olayı müjdelemek için hemen dayıcım ve Zerra'yı aradık. Onlarda en az bizim kadar sevindi. İdil'in onlarla konuşurken suratını görmenizi isterdim. Zaten her ç.ş yapışta "başardımmm" demesi ayrı bir komedi, surat gayet sırıtık, "day'cım, başardım, Zerra? Evet, başardım, hıı hıı bana Barbie alabilirsiniz, hıı hıı" diyor.
Ardından halayı aradık. O da Tuna'nın çığlıkları eşliğinde sevindi. Ona da "halacım, bana Barbie alabilii sin aatık" dedi..

Bu arada gündüz ve gece uykularında bez takıyoruz.
"Annecim, dün akşam ben bir hata yaptım, sana bez takmadan yatırdım ama sen gece tuvalete kalkınca korktun. O yüzden bir kaç akşam gece ve öğlen uykunda bez takalım, sonra onu da çıkaracağız, tamam mı?" dedim.
Sadece dinledi.
Gece bezi takarken
"Bez satıyorlarmıymış annecim?" dedi!
"Yok, satmıyorlar kızım ama 2-3 tane kalmış eski bezlerden, onları takıyoruz şimdi" dedim.
Beni kontrol ediyor bücür!

2 yorum:

benimkuzum dedi ki...

yerim ben onu ya nasıl soruyor bez satıyorlarmıyımış diye :) öptüm yanaklarından aferim cadıya

aysencifci dedi ki...

Figen'cim teşekkürler, darısı başınıza. Hiç de korktuğum gibi olmadı (şimdilik)..
Bizde sizi kocaman kocaman öpüyoruz.