23 Mart 2009 Pazartesi

Büyük buluşma

















Çok mutluyuz çok!
Anne-kız ilk blogger buluşmamızı sevgili benim kuzum Figen ve kuzusu İrem'le yaptık.

Kuzuların buluşmasını seyre doyamadık! Biz kendimiz çok az muhabbet edebildik ama kuzular çok iyi kaynaştı, seyre doyamadık. En kısa sürede ev ortamında rahat rahat ve sıcak sıcak bir araya gelmeye sözleşerek ayrıldık.
Zamanın nasıl uçup gittiğini anlamadık.

İlk başta tabii çekingendiler ama bize karşı. Arabada yan yana güzel güzel konuştular. Kendileri gayet iyi anlaştılar. Oturacağımız Starbucks'a geldiğimizde önce ferdi takıldılar, sonra hemen kitaplarını paylaştılar. Arada kırmızı oturma grubu ise onların favori oyuncağı oldu, inip inip çıktılar.

İdil halen "İrem'de geesin", "İrem'le oynayalım" diye o güzel maviş gözlü kuzumuzu sayıklıyor.

Figen'cim,

O heyecanla ne çok şey unuttuğumu sonradan hatırladım.

- Sana capuccino için teşekkür etmeyi
- Saçının çok yakıştığını söylemeyi
- Birlikte bir tane bile fotoğraf çektirmeyi akıl edemediğimi
- İdil'e aldığın Mickey'li balon için teşekkür etmeyi

Ben seninle ve Gülay'la sohbet etmekten (her ne kadar kızlara hayran hayran bakmaktan istediğim gibi yoğun bir sohbet edemesekte) acaip keyif aldım. En kısa zamanda seni, Gülay'ı ve o güzeller güzeli Maviş İrem'i anneannede ağırlamak istiyorum.

Şimdi sırada çok severek izlediğim Prima Rima ile buluşma var. Sonra da 3 kızı bir araya getirme gibi bir plan yapsak mı?

Tekrar tekrar bu güzel gün için sana içtenliğin, sadeliğin ve güzel sohbetin için teşekkür ederim....

5 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

sevsinler o güzelimmm kuzuları.
allaha emanet olsunlar.
çok sevgiler.

benimkuzum dedi ki...

canım çok çok teşekkür ederim :)
İdil'i öpüyorum o güzel yanaklarından ...
Sen planları yap ben uyarım :)

Bende sana İrem ve benim için aldığın hediyeler için çok teşekkür ederim beni çok mahçup ettin , elim boş geldim çünkü , bir daha ki buluşmada telafi edicem mutlaka sevgilerimle

aysencifci dedi ki...

Nunu'cum tam yemeklikti kızlar. Teşekkürler iyi dileklerin için

Figen'im, ne demek mahcubiyet k.çı kırık 2 parçaşey için! Duymayayım bir daha!!:)) Tekrar teşekkürler blogundaki güzel sözler ve resimler için. Artık ayrılmayız sizden:)) İrem'i çok öptüm, Gülay'a selamlar.

Primarima dedi ki...

nasıl unuttunuz birlikde bir foto çektirmeyi sizi acemiler sizi :):)

aysencifci dedi ki...

Ebru'cum, seninle buluşmamızda unutmayacağım:)))
Bir dahakine Figen'cim, sen, ben, kızlar muhakkak bir toplu foto çektirelim.