28 Aralık 2011 Çarşamba

İdil'den Masallar - Kalbim Hep Sev Dedi


Bir varmış, bir yokmuş. Evvel zaman içinde kalbur zaman (saman olmalı ) içinde, ben dedemin beşiğini tıngır tıngır (mıngır) sallarken, develer tellal berberken (pireler berberken), eski ülkelerden birinde bir okul varmış. Bu okul Reyhan Öğretmeninmiş. Bu öğretmenin en akıllı bir kızı varmı, bu kızın adı İdil'miş. İdil Peter Pan'a aşıkmış. Cidden anne, en çok Peter Pan'ı seviyorum! Kalbim "Hep onu sev" dedi! Peter Pan İdil'in yanına gelmiş. Ders başlamış, PeterPan'da ders yapmış.
Uyku uyumam için İdil'in anlattığı masal:))
Aslında Peter Pan'ı da o kadar sevmez:))
Üçkağıtçı işte ne olacak!

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben de bende ,İdil'e katılıyorum.Trt-1 oynardı ve Peter Pan oynadığında ayran budalası gibi tv nin karşısına geçerdim :)

tatlıhayat dedi ki...

Ay ben onun peter panını yerim,potik de ne güzel uyumuş ehtiyar oğlum benim...

annesiningülü dedi ki...

peter pan'ı bende sevmem ;)
uyudun mu? annesi onu de bana :D

aysencifci dedi ki...

Düşlerimden inciler, bazende Tarzan'ı seviyor, ayran gönüllü ne olacak:)
Abla öldürüyor o sefilin hali beni zaten:))
Bahar'cım ne uyuması, anneler uyumaz:)))