17 Aralık 2011 Cumartesi

Ev kadını anne ile İdil

Annenin evde olması demek hafta içi okul öncesi keyif yapmak, uyur uyanık tv seyretmek,

Potuk için sürekli uyuklamasının Annenin habire ayakta olması nedeniyle sıfırlanması, iflahının kesilmesi, 2x2 yataktan 90 cm yatağa sığışmaya çalışmak,

Gülen yüzler, yorgun ama mutlu

Yerli malları haftasında Miss Kiraz olmak

Pamuk'a bol bol sarılmak

Faşinistast (Doğum günü hediyesi gelen Fashionistast Barbie) pozları vermek

Sızan Potuk'u flaşla rahatsız etmek

Yatakta oyun oynamak

Piknik yapmak

İlk kez Pamuk Prenses ve 7 Cüceler tiyatrosuna gitmek

Cadı Kraliçe'nin Sihirli aynasına sorduğu

"Ayna ayna, söyle bana. Kim en güzel bu dünyada?" sorusuna hemencecik

"BEN" cevabı vermek

Masal aleminde yaşamak

Sonsuuuuz rahatlık

Ödevleri "Olmuş mu?" diye göstermek demekmiş meğer:)D

6 yorum:

Unknown dedi ki...

bu küçük hanım büyümüş gibi geldi bana simayen :)

Unknown dedi ki...

Potuk çok şirin uyuyor...Minik prensesin keyfi baya baya yerinde , annenin evde olması gerçektende keyif demek...

annesiningülü dedi ki...

bozulmasın keyifler :D

aysencifci dedi ki...

Funda'm büyüdü büyüdü:))
Düşlerimden inciler, zavallı sefil aslında sızmış:)))
Bahar'cım darısı tüüüm isteyenlerin başına:)

SMİLENA dedi ki...

ne güzel özetlemişsin arkadaşım.çok şekersiniz.İdilcik ne kadar büyümüş.köpüşünüze bayıldık.zor mu evde bakmak .benimkiler çok istiyo da....çok öpüyorum sizi.

aysencifci dedi ki...

Smilena'cım çok şükür büyüdüler. Evde bakmak çok ama çok zor fakat o kadar seviyorum ki oğlumu bana eziyet gelmiyor, fakat Derviş aynı fikirde değil:))