7 Temmuz 2011 Perşembe

Siz söyleyin Allah aşkına!

Sabah geleneksel telefon görüşmemizdeki diyaloglarımız aynen şöyle gelişti
"Anne 3 dilim yumurtalı ekmek yedim. Yani kahvaltımı yaptım (anlamadıysam diye pekiştiriyor), şimdi 2 tane dondurma yiyebilir miyim?"
"Yok, 1 tane ye annecim. 2 çok"
"Ben 2 yaşımdayken küçük müydüm anne?"
"Evet annecim, küçüktün"
"O zaman 2 az demek, yani 2 dondurma çok değil. Neden 2 dondurma yiyemiyorum peki?"
"Çünkü 2, yaş olarak küçüktür ama dondurma sayısı olarak fazladır. Tamam mı?"
"Konuşmak bitti"

Yok ya, bu hatun okumuş gelmiş dünyaya. Doktorasını bizim üzerimde yapıyor:)

2 yorum:

SMİLENA dedi ki...

çok alemsiniz anne kız.biz dondurmaları üçledik bugün ve hala versem yiyecekler.....

maşallah allah nazarlardan korusun...
ikinizi de öpüyorum canım.güzel tebriklerin için de teşekkürler

aysencifci dedi ki...

Semra'cım özledik sizi. Nerelerdesin?