1 Temmuz 2011 Cuma

Kitaplığın son kazançları

Bu Bir Dolap Kitap batıracak beni:)))
Her tanıttıkları kitaba içim gidiyor, atlıyorum, alıyorum.
Ve işte son hazinelerimiz
Üç Küçük Kuzucuk- Annemiz pasta yapacak- Benim gibi Mordillo'nun kahramanlarındaki pörlek gözlerine hastaysanız çizimler sizi dağıtacak. Sevimli bir kitap, çizimler güzel, İdoş'u sadece pastanın neli olduğu konusundaki tartışma güldürse de alın siz. Pişman olmazsınız.
Yataktan Düşen Ayıcık - Daha okumadım ama Julia Donaldson -Tostoroman, Kasabanın En şık devi, süpürgede yer var mı? bizdeki diğer kitapları
İdil'n ve benim ennnn sevdiğimiz kahraman Sakar Cadı Vini'nin eksik kalanları
Vini'nin Bilgisayarı
Vini'nin Uzay Macerası ve
Dev Balkabağı
Delirdi İdil. Hergün 1 Vini kitabı muhakkak okunuyor. Onun kıllı bacakları, taraz saçları, hata yapması, hatasını tamir etmesi, kedisi Vilbur, harika çizimleri, herşeyi ile seviyoruz.
Bebek Kaola Anaokulunda - Okul korkusu için aldım, daha ufak bir yaş bebekmiş meğer Kaola. Altı bezliymiş, pek bizimkini okul konusunda ikna edemedi. "Bezli bebeklerin okulu öyle ama bakalım benim okulum nasıl?" diye hala bir şüphe kalmıştı.
Ay'a Yolculuk - Denizkızlarına, perilere, prenseslere inanan bir kız için hayalgücünü canlandıracak bir kitap. Bir sayfası siyah-beyaz, diğer sayfası renkli. Siyah-beyazları boyama isteği duyduk biz.
Uykusuz Bir Gece - "Ben bebekken de seni böyle uykusuz mu bırakıyordum?" sorusunu sorduran kitap.
Cesur Fırfır - Ben Fırfır'ı ayı zannediyordum ama değilmiş. Çok güzel bir dostluk öyküsü, korkuyu yenmek için mücadele etmeyi aşılıyor. Ben alın derim.
Gofret'le Babası - Renkler,çizimler mükemmel. Öykü yine cesur olmak hakkında.
Nazlı'nın Uyku Saati - İdoş gibi yatağı bilumum oyuncakla dolduran bir kızın sonunda kendine yer kalmayınca tüm oyuncakları yataktan atması üzerine çok sıcak bir kitap.
Yaramaz Fındık - Tüm çocuklarda olan oyalama taktiği "ayıcık/... yemedi, hazırlanamadı, ben hazırım/yedim" i anlatan çok güzel bir kitap.
Zeynep'in Oyuncakları - Neşesi kaçan kızın neşesine kavuşması. Çok güzel.
Veee yeni keşfimiz Pettson ve kedisi Findus
Allah'ım o ne güzel resimler, ne deli bir kedi, ne düzgün bir adam ama köyde hep "çatlak" diye tanınıyor ama kitapları okuduğunuzda aslında ne kadar mantıklı olduğunu anlayacaksınız. Şimdilik 3 kitabı varmış.
Pettson Çadır Kuruyor
Doğum Günü Pastası ve
Küçük Findus Kaybolunca
MUHAKKAK ALIN. Bizim geceleri Vini'den sonra 2. banko kitabımız.

İyi okumalar.

Hiç yorum yok: