7 Kasım 2009 Cumartesi

Tükendim!

Dün kontrol için hastanedeydik. Her 3 ayda bir 45-50 dakika o tarz makinalara giren sanki ben değilmişim gibi tansiyon 16-13 mü olmadı, ağlama krizi mi gelmedi, beni burdan ne olur çıkarın diye mi yalvarmadım! Tam 1.5 saat buz gibi o oda bana mezarlık mı olmadı, aklıma geçirdiğim 10 ameliyatlar mı gelmedi! Ben ki başkalarının yanında hele hele ulu orta ASLA ağlamam, salya sümük ağlamalar, Derviş kötü haber verdiler zannetti, adam düşüp bayılacak gibi oldu, "ne oldu" diyor ama ben ağlamaktan konuşamıyorum ki!
Dedim ki "Bir daha hastalanırsam beni bırak! Hiçbir tedavi istemiyorum, yeni hastalığı değil, bundan sonra HİÇBİR şart altında beni kurcalamaları, kan almaları, MR -Sintigrafi vs çekmeleri, röntgen şu bu çekmelerine izin vermiyeceğim ve HİÇBİR kontrole de gitmiyorum!!"
Derviş "saçmalama" dese de bu fikrimde kararlıyım!
YETTİ ARTIK!!!
O güçlü vs zannedilen Ayşen ölmüş ve gömülmüş, yerine gelen bu zatı da ben dahil kimse tanıyamıyor! Tükenmekten beterim şu an, ölçülemeyecek kadar eksilerdeyim...

15 yorum:

özge dedi ki...

inşallah bunların hepsini unutturucak kadar sağlıklı ve mutlu ol.Bütün iyi dileklerimi yolluyorum sana,allah sabır versin,kendini çok üzmeden geçsin bugünllerin inşallah.

Unknown dedi ki...

Diliyorum Rabbim sana dayanma gücü versin ne olur dayan sonu selamet olacak inşallah şifanı bulacaksın hayırlısıyla çok dua ediyorum sana biliyorum çeken bilir bize dua etmekten başka seçenek kalmıyor aklımda ve dualarımdasın...Sabır arkadaşım...

meltem dedi ki...

biraz önce eve geldim ve yazını görür görmez gözyaşlarımı tutamadım
BEKARA KOCA BOŞAMAK KOLAYDIR TABİ SANA OTURUP DA BURDAN AHKAM KESECEK DEĞİLİM NELER YAŞADIĞINI DEĞİL TAHMİN HAYAL BİLE EDEMİYORUM.. SENİ ANLIYORUM DERSEM DE İNANMA!!
ASLINDA YAŞADIKLARININ HER AN HEPİMİZİN BAŞINA GELEBİLECEĞİNİ BİLSEMDE YİNE DE BURDAN SENİ ANLAMAMIZ ZOR BİLİYORUM
AH AMA NASIL ANLATSAM YAZINI OKURKEN Kİ GÖZYAŞLARIMI BİLMİYORUM LÜTFEN TÜKENME, İNAN SANA MORAL OLACAĞINI BİLSEM YARIN NEHİR İ ALIR GELİRİM KOCA Bİ DEMEK PAPATYA TOPLARIM İSTERSEN ÇİSS KEK BİLE YAPARIM:) AMA LÜTFEN TÜKENME..
AĞLA-DEPİN-SİNİRLEN-ZAMAN ZAMAN GÜÇSÜZDE OL! AMA TÜKENME..
LÜTFEN
L Ü T F E N...
SEN YİNE DE GÜÇLÜ Bİ İNSANSIN HERŞEYDEN ÖNCE GÜÇLÜ VE SEVGİ DOLU Bİ ANNESİN..
AMA SONUÇTA İNSANSIN SEN DE İSYAN EDEBİLİR "YETER ARTIK LANET OLSUN" DİYEBİLİRSİN
AMA LÜTFEN TÜKENME:(:(

allımorlu dedi ki...

tam aksine sen çok güçlü bir kadınsın,mücadelecisin ayşen ablacım..arasıra sabrın taşıyor, bu da gayet doğal bir durum.ama bu,senin tükendiğin anlamına gelmez..
hani bir yazında ameliyattan çıktıktan 1 hafta sonra işten bahsediyordun ben o yazında anladım senin ne kadar iradeli olduğunu,içimden helal olsun kadına dedim..
lütfen kendini üzme,inşallah herşey düzene girecek.senin bu mücadeleci halin bizlere örnek oluyor ve sana,mücadelene saygı duyuyorum..sevgilerim ve dualarım seninle,kendine dikkat et e mi:)

Adsız dedi ki...

lütfen güçlü olmaya devam et, bak annem 68 yaşında o bile dopdolu morel ile ayakda, biliyorum zor ama eminim ki toparlanacaksın...

Adsız dedi ki...

ben sizi yorum yazmasam da uzun zamandır severek okuyorum . hep yorum yazmak istedım ama yazamadım. galiba bugün o destek günü yukarda meltem hn. ın yazdıklarına sonuna kadar katılıyorum zaman zaman yaşadıklarımızla mücadele etmek hepimize çok zor geliyor . dipten de derine gömülüyoruz , ama vazgeçme lüksümüz şansımız yok ki.... yorulmanız, sıkılmanız patlamanız enerjinizin tükenmesi de çok normal ,yıllar yaşadıklarımız hepimizi yordu, yoruyor . en kısa zaman da gücünüzü enerjinizi yenıden çoğaltacak gelişmelerin olmasını diliyorum dualarım sizinle... dtcan

Buket dedi ki...

size güc ve sabir diliyorum !
bu zor günleri atlatacaginiza inaniyorum, cünkü biz insanlarda eger istersek bütün aci ve dertleri gerektiginde sineye cekip tasiyabilme, gerektiginde dimdik ayakta durup savasabilme gücü vardir. esiniz , aileniz ve dostlariniz size yardim etmek, sizi mutlu edebilmek icin ellerinden geleni yapiyorlardir. hep birlikte asacaksiniz insallah. onlar da zaman zaman yorulabilir, umutsuzluga düsebilir.hepimiz insaniz. bazen biz, bazen onlar güclü olmali ve birlikte tutunarak ayakta durmayi basarabiliriz.hayat bir kavga, bir mücadele bazen.
tüm gücünüzle girin bu kavgaya!!!
simdiye kadar ki basardiginiz her sey bana ilham verdi. kendinizle gurur duyun ve insanlarda iz birakmaya devam edin.
mücadeleye devam!!

Buket dedi ki...

En sevdiginizi düsünerek okuyun bu siiri,
annedir, estir, cocuktur, dosttur,ya da hayallerindir..

Canım, Sevdiğim, Yüreğim

Bu duvarlar yetmiyor bizi ayırmaya bilesin...
Bu parmaklıklar, bu demir kapılar, bu hava, inan...
Bazen bir yumrukta yıkacak kadar güçlü,
Bazen bir serçe kadar güçsüzsem, bir nedeni vardır...
Hangi zorluğu yenmemiş insanoğlu.
Hele taşıyorsa içinde bu insanca sevgiyi.
Güzel günler zorlu duraklardan geçer sevdiğim.
Damla damla birikiyor insan.
Damla damla sevgili...
Bir gün akıp gideceğiz hayata...
Duvarlar yıkılacak, açılacak bütün kapılar bilesin.
Benim yüreğim sensin şimdi, seni vurur durur...
Ve yine damla damla çoğalıyorsun içimde.

Yılmaz Güney

Buket dedi ki...

YAŞADIKLARIMDAN ÖĞRENDİĞİM BİRŞEY VAR


Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var:
Yaşadın mı, yoğunluğuna yaşayacaksın bir şeyi
Sevgilin bitkin kalmalı öpülmekten
Sen bitkin düşmelisin koklamaktan bir çiçeği

İnsan saatlerce bakabilir gökyüzüne
Denize saatlerce bakabilir, bir kuşa, bir çocuğa
Yaşamak yeryüzünde, onunla karışmaktır
Kopmaz kökler salmaktır oraya

Kucakladın mı sımsıkı kucaklayacaksın arkadaşını
Kavgaya tüm kaslarınla, gövdenle, tutkunla gireceksin
Ve uzandın mı bir kez sımsıcak kumlara
Bir kum tanesi gibi, bir yaprak gibi, bir taş gibi dinleneceksin

İnsan bütün güzel müzikleri dinlemeli alabildiğine
Hem de tüm benliği seslerle, ezgilerle dolarcasına

İnsan balıklama dalmalı içine hayatın
Bir kayadan zümrüt bir denize dalarcasına

Uzak ülkeler çekmeli seni, tanımadığın insanlar
Bütün kitapları okumak, bütün hayatları tanımak arzusuyla yanmalısın
Değişmemelisin hiç bir şeyle bir bardak su içmenin mutluluğunu
Fakat ne kadar sevinç varsa yaşamak özlemiyle dolmalısın

Ve kederi de yaşamalısın, namusluca, bütün benliğinle
Çünkü acılar da, sevinçler gibi olgunlaştırır insanı
Kanın karışmalı hayatın büyük dolaşımına
Dolaşmalı damarlarında hayatın sonsuz taze kanı

Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var:
Yaşadın mı büyük yaşayacaksın, ırmaklara,göğe,bütün evrene karışırcasına
Çünkü ömür dediğimiz şey, hayata sunulmuş bir armağandır
Ve hayat, sunulmuş bir armağandır insana.

Ataol BEHRAMOĞLU

Primarima dedi ki...

Ayşen...bir daha tedaviye gerek duyurucak hastalıklar vermesin Rabbim.Bir daha güçsüzlükle kendini etiketleme nolur...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Geçecek güçlü kadın geçecek. Çoktandır bloğunu tatlı kızını okuyorum ama yorumla rahatsız etmek istemediğimden yorum bırakmıyorum.
Şimdi belkide, birnebze, birses iyigelir diye düşündüm.
Ve
gücüne hayranım,sabır! ilaçların bittiği yerde yaşam başlayacak inan.
Sağlıkla kal...

ELİF dedi ki...

yaw Ayşen n'olur deme böyle.Ne zorlukları ne imkansızlıkları başarmışken pes mi edeceksin.

Belkıs dedi ki...

Doktorda Dervişte aldı nasibini desene. Ne geldi bak aklıma hani bizim şu bücürlere sahip olabilmek için verdiğimiz mücadele varya Ayşen, onlardan kaçıncısındaydım bilmem, hafızam zaten iyi değildir birde toplamda 12 tedavi olunca hiç hatırlayamadım şimdi, doktorun bile ödünü biyerlerine karıştırmıştım ağlama krizimle. Ki kıytırıktan bir muayeneydi altı üstü. Ama ne ağlama böğüre böğüree hastane inlemişti sesimle. Derviş gibi eşimde fenalaşmıştı beni görünce.
Diyeceğim şudur ki bu patlama yaşanacaktı elbet bir yerde. O zaman ve yer burasıymış. Şuan daha iyi olduğuna ve dahada iyi olacağına eminim ben. Çünkü sen tükenmezsin.

SMİLENA dedi ki...

güzel kalpli arkadaşım.bana mooral verirken sen niye böyle moralsizsin.kıyamam.ne olursun öyle düşünme.annemde asla bir daha kemoterapi olmam diyordu ama şimdi 4 gözle başlasam diyor.
bu günler geçecek canım.hepsi çok can sıkıcı şeyler ama iyi ki bu aletler var.
sakın moralini bozma ayşencim.kızın için yılmamalısın.
dualarım hep seninle.
kocaman sevgilerimi kabul et lütfen...

Adsız dedi ki...

o güçlü zannedilen Ayşen'e hiç bişey olmadı. hala güçlü emin ol. sadece bezmiş bıkmış. ölmek gömülmek ne demek oluyor. İdil'i unuttun mu? herşeyi boşver onun için savaşmalısın. sağlığını geri kazanmalısın. sana ihtiyacı olanları , sevenlerini ve sevdiklerini düşün.