21 Mayıs 2009 Perşembe

Kocam manita yapmış)))











Uzuuuun 19 Mayıs tatili- kriz nedeniyle 5 gün- (nedense bu kriz sadece bizim işvereni etkilemiş gibi geliyor bana) ardından işe dönmek pek bir yorucu oldu. Biriken mailler, siparişler, teyitler, tahsilatlar vs vs derken ancak yeni post'a sıra geldi.

Efendim, benim eski yazılarımı okuyanlar hep has arkadaşım 1 Nilgün ve has arkadaşım 2 Ece ismini duyarlar. Nedir bu has arkadaşlık derseniz aslında her ikiside kardeşim sayılır. Çünkü Nilgün'le 12 yaşımdan beri, Ece ile 15 yaşımdan beri aynı okul-aynı mahalleden arkadaşız. Gençliğimiz, evlilikler, boşanmalar, çocuklar, aldatılmalar, benim hastalığım, babalarımızın ölümleri vs vs vs derken artık kardeş olmuş vaziyetteyiz. Ses tonundan moral durumu tahliline varan bir gönül birlikteliğimiz var. Geçen Pazar babayı cebren ve hile ile kandırıp (hiç elleşmeden Digiturk seyretme sözü) Nilgün'ün evine gittik. Bildiğiniz gibi bizim İdoş'un hemen hemen herşeyi (yatağı-puseti-kıyafetleri-oturağına varana kadar) Nilgün'ün kızı Nilsu'dan bize geçmedir. Nilgün'ün bahçe katındaki evinde kaynatmalar doruk yaptı, İdil o kadar eğlendi ki, sürekli babasına "beni gene Niigün'e götüü" dedi durdu..

Nilsu'nun şarjlı jipinde kızları alıp "manita yaptım, bu resimleri facebook'a koyucam, çek avrat çeeeek" diyen derviş kocamı da unutmayayım:)P

Ayrıca şu nefis Belçika kurt'una da dikkatinizi çekmeden edemiyorum. Kendisi kocamlar benim aşkımdır. Bu kadar akıllı ve asil bir köpek daha göremezsiniz. Bağlı olduğuna bakmayın, o sırada evin önünden başka köpekler geçtiği için kısa bir süreliğine bağladık, sonra sürekli açık halde geziyor.

İşte fotolar.

1 yorum:

Primarima dedi ki...

Hiç elleşmeden digitürk izleme sözüne ne kadar cok guldum anlatamam yaa:)