19 Ocak 2009 Pazartesi

Haftasonu incileri

Bizim katır kuzusu iyice dillendi yahu!

Cuma günü babada izin aldı ve ben tahlil işlerimi hallettim, sonra enişteme gidip dişlerimizi temizlettik (dişçi olurda kendisi).Ordan LC Waikiki'yi gezdik. Çok güzel şeyler var ama benim beden artık iyice oversize olduğundan beğendiklerim üstüme olmadı:( Neyse sonra eve gittik, oyundu vs derken uyuduk.

Cumartesi teyzemizin günü vardı, baba götürdü, o içerde internetten poker oynarken bizim kız ne hoşlardansa öğlen 1 saat uyudu! Tuna'mız geldi, tam bir topak kedi yahu!
Isırdık, öptük, kokladık, bacaklarını sıkıştırdık.

İdil bu sefer çok Tuna ile oynamadı, daha ziyade içerde benimle oturup TRT Çocuk kanalını izlemek istedi.

Çocukları olanlar, bu kanalı izleyin, hem eğitici hemde güzel çizgi filmler var, vurdu kırdı yok. Tam çocuklar için.

Akşama da yengecimle beraber ablamlarda lahmacun partisi yaptık. Akşam Deida izinliydi, dolayısıyla İdil'i taşımaktan helak oldum.

Pazar günü babaannemiz Adana'dan maceralı bir yolculukla geldi, bizde öğlen uykusundan sonra halamıza gittik. Babaannemiz bizi öptü ama biz her zamanki gibi fazla yanaşmadık. Kadıncağız taa oralardan bize kebaplar,pideler vs getirmiş. Deli gibi yedik tabii.

Haftasonu incilerimiz ise,

Pazar sabah, İdil sabahın köründe ağlar "anne kucağına"
belim tutulduğu için babayı dürterim "Semoş kızı al da yatağa koy"
Baba kızar "zaten kalkacaksınız, beni niye uyandırıyorsunuz?"
İdil sinirlerin "Offffff, yeter artık! (çığlık tonuyla) Konişmiyim" Kollar çapraz olup kendi etrafında sarılır, dudak büzülür.

Pazar gunu babaanneden gelirken eve yaklastigimiz halde uykusu olduğu için arabada debelenir durur,kendini koltuğa atar ve kalkmaz
"Annem, kalk hadi geldik"
"Ben burda uyuyacağım"???
Ulan, yatağında uyuyana kadar canımı çıkarıyorsun, nasıl yani "burda uyuyacağım???"

Potuk yerde yatmaktadır, İdil koltukta benim yanımda oturmaktadır. Tabii p.posunda kırksekiz bin kurt kaynadığından aşağı iner. Potuk başına gelecekleri bildiğinden benim sol tarafımda yani İdil'in ineceği tarafın tersinde yatmaktadır. İdil aşağı iner, bakar Potuk uzakta yatıyor, tekme ile garibanı sarsar. (Tabii azar işitir ve ağlar)

Akşam bez değiştirme seansı sırasında Potuk odada bizimledir. İdil sinirlenir
"Potukkkkk, in aşaaa!!"
"Annem Potuk zaten aşağıda yatıyor"
İdil düşünür nasıl kaytarsa?
En sevimli haliyle gözlerini kısarak
"Anne Pippin söyle"

3 yorum:

Primarima dedi ki...

Potuk in aşşağı :):)
ama potuk aşşagıda zaten bu kısma bayıldım :):)
Peki pippin ne oluyor? şarkı filanmı?

aysencifci dedi ki...

Pippin BBC Prime'de yer alan bir çocuk programının baş karekteri canlı bir köpek. Bu Pippin'in birde sahibi var Aunty Maple (Maple Teyze), bu teyze pek bir meraklı, diyelim cips yiyecek kahvaltıda, merak ediyor cipsler nasıl üretilir. Pippin'i de alıyor bir benekli uçağı var (hakiki uçak) ona atlayıp patates tarlasından başlayıp cips fabrikasına kadar tüm aşamaları gezip görüyorlar. Onun başlama şarkısını kast ediyor bizim zilli böcek:)P
Biraz daha iyisin şimdi değil mi? Ya da ben öyle anladım son yazından.. Hiç bir şey kendini üzmmeye değmez, sağlık olsun da gerisi hep gelip geçici sıkıntılar.
Öpüyorum.

Primarima dedi ki...

Biraz daha iyiyim :)Çok teşekkür ederim.
Ve Pippini öğrendiğimede sevindim malum bi yaramazda bende var takip etmek bilmek gerek birbirimizden öğreniyoruz işte...