30 Eylül 2012 Pazar

Kızın olsun da çamurdan olsun!

Pamuk'tan hep duyduğumuz laftır bu. Tabii hatunun 2 kızı var, gak dese su, guk dese ekmek. Bir de meşhur "Bir kadının kızı yoksa evladım var demesin" lafı var ki erkek annelerini tenzih ederiz.
Dün anaokulu arkadaşları ve anneleriyle düzenlediğimiz kahvaltıya gittik, dönüşte üçlü kanapeye uzandım. Pamuk karşı kanapeden bana emirlerini yağdırmaya başladı.
Balkonun çiçeklerinin topraklarını geçen hafta değişmiştik, tutturdu "bu toprak az, yeni toprak al" diye. Almam dedikçe durup durup
"Bunlar kışa kurur. Çünkü toprağı az" dedi durdu ve İdoş bombayı patlattı.
"Anneanne, annemi kızdırma! Zaten kurdeşeni var, gene üzülürse kurdeşeni geri gelir!"
Vay anam senmisin bunu diyen. Hem gülüyor Pamuk hem de
"Bak işte! Kızın olsun, çamurdan olsun! Nasıl annesini düşünüyor! Bana ne annenin kurdeşeni varsa!" dedi. Aklı sıra bizimkini kızdıracak.
"He, o zaman kim bize bakacak? Kim yemeği yapacak? Meyve istersen kim getirecek? Ben daha küçüğüm, vallahi ben yapamam!"
Ay, hem güldüm, hem öptüm, hem duygulandım, hem sevindim. Bir de getirip üzerime battaniye örtmez mi? Öldüm ya, öldüm.
Sen çok yaşa kuzum benim, kara kuzum. İnşallah aramız hep böyle iyi olur. Seni tarifsiz seviyorum ulen!

2 yorum:

annesiningülü dedi ki...

sizi yerim ana kız :D

Adsız dedi ki...

yaşasın kız annesi olmak :))